ForumWeltgeschehen - NewsAusschaffungsinitiative? Ja oder Nein?

Ausschaffungsinitiative? Ja oder Nein? 04.02.2010 16:53

Wie ist eure Meinung zu dieser Abstimmung?
Hier noch die Diskussion von der Sendung Arena: http://videoportal.sf.tv/video?id=85d27af6-a0ad-468e-b833-d49f3b044aaf

Hier noch die Homepage:
http://www.ausschaffungsinitiative.ch/

Ausschaffungsinitiative?

Du kannst nur abstimmen, wenn du eingeloggt bist.

#1 04.02.2010 18:20

Wieso sagen die SVPler nicht einfach was sie denken? Ist doch alles Schattenboxen wie bei der Minarett-Initiative.

#2 04.02.2010 18:43

i fends loschtig wie die enand ned zuelose, jede red ergend öbis, niemert goht ofd biträg ih :ka:

#3 04.02.2010 18:48

Wenn mer da no muess diskutiere het mer gschiider sölle vor 65 Jahr enere bestimmte düütsche Partei biiträtte und det sölle Politik mache.

Post zuletzt editiert am 04.02.2010 um 18:48 von derweisheit

#4 04.02.2010 20:26

grundsätzlich jo. aber mir würet gschieder mol härteri strofe und knastbedingige ifüehre

#5 04.02.2010 21:09

do muss mer jo ned mol jurist si zom gseh dass de initiativtext völlig hirnrissig formuliert esch.

die delikt wo betroffe send, send völlig willkürlich usgwählt. ond d'formulierige send stupid. "vergewaltigung und andere schwere sexualdelikte"... aha. was heisst denn bitte "schwer"? oder weles sexualdelikt esch wenn ned schwer? "Gewaltdelikt...wie Raub". ja genau, raub esch's typische gwaltdelikt. esch en tätlichkeit au es "gwaltdelikt wie raub"?

liebi svp, bruchet üches gäld mol för weniger dummi plakat ond chaufet euch en halbwegs talentierte jurist. :roll:

missbruch vo de sozialhilf wörkli mit tötigsdelikt ond vergwaltigung verglichbar? eine wo en betrug im grosse stil begoht, muss mer ned usschaffe? aber öper wo am existenzminimum läbt ond denn biz falschi agabe bim sozialamt macht scho?

so öpis futzdumms gits jo gar ned.

zudem füehrts bzgl. jugendliche d'sippenhaftig i, womer letztmols im dritte riich gha het i europa. grande svp! :roll:

aber wird jo sowieso agno... also schön weiter vorwärts im stechschritt.

#6 04.02.2010 21:20

d'möglichkeit vo de usschaffig existiert höt bereits. insofern eschs nüd neuis.

s'problem esch doch, dass för einzelni tatsächlich völlig unlogisch usgwälti delikt en automatismus söll entstoh. das wiederum cha letztlich zu völlig katastrophale ergebnis füehre. mögli wär bispielswiis, dass mer politischi flüchtling wo sich wäge kavaliersdelikt wie gringfüegigem sozialmissbruch schuldig gmacht händ, zwingend usschaffe müsst i ihres heimatland ond somit de gfohr vo verfolgig, folter oder ähnlichem wör ussetze. esch das wörkli verhältnismässig?

i glaub me döf bi dere initiative ned eifach nur engstirnig uf die repressivi haltig luege. usschaffige send miner meinig no durchus en legitimi reaktion uf kriminalität vo usländer. ond das dörf mer ruhig eidgenössisch einheitlich ime gsetz regle. dä vorliegend vorschlag schüsst aber weder völlig über s'ziel us, esch in sich unlogisch ond halt ned meh als billige populismus.

#7 04.02.2010 21:38

AHAHAHAHAH Amstutz (SVP Vize): "Es chunt mer vor wiä en Adventskalender, jede richter het irgendwo no es törli wo er chan uftue, dass er nöd e usschaffig muess verursache"

Halt, het de jositsch nöd gad vor dem gseit gha das genau diä söttigi Wiähnachtsrichter uswähle tüend? WIDERSPRUCH! :lol:

#8 05.02.2010 00:08

› Earl bei diesem Post:
grundsätzlich jo. aber mir würet gschieder mol härteri strofe und knastbedingige ifüehre

jaa! z.b. Todesstroof, denn chosten's weniger ^^ :ugly:

#9 05.02.2010 06:35

› ovk bei diesem Post:
jaa! z.b. Todesstroof, denn chosten's weniger ^^ :ugly:

nai sicher nöd todesstrof. da wär jo e erlösig für all die vergewaltiger wo slebelang und damit meini würkli lebeslang in einzelhaft sitze müend.
nei aber echt. s gfängnis söll doch bestrofe und nöd belohne. 12h stei chlopfe im tag, da wär für mi e strof ^^

#10 05.02.2010 08:36

› AFireInside bei diesem Post:
do muss mer jo ned mol jurist si zom gseh dass de initiativtext völlig hirnrissig formuliert esch.

die delikt wo betroffe send, send völlig willkürlich usgwählt. ond d'formulierige send stupid. "vergewaltigung und andere schwere sexualdelikte"... aha. was heisst denn bitte "schwer"? oder weles sexualdelikt esch wenn ned schwer? "Gewaltdelikt...wie Raub". ja genau, raub esch's typische gwaltdelikt. esch en tätlichkeit au es "gwaltdelikt wie raub"?

liebi svp, bruchet üches gäld mol för weniger dummi plakat ond chaufet euch en halbwegs talentierte jurist. :roll:

missbruch vo de sozialhilf wörkli mit tötigsdelikt ond vergwaltigung verglichbar? eine wo en betrug im grosse stil begoht, muss mer ned usschaffe? aber öper wo am existenzminimum läbt ond denn biz falschi agabe bim sozialamt macht scho?

so öpis futzdumms gits jo gar ned.

zudem füehrts bzgl. jugendliche d'sippenhaftig i, womer letztmols im dritte riich gha het i europa. grande svp! :roll:

aber wird jo sowieso agno... also schön weiter vorwärts im stechschritt.

Raub: (Quelle Wikipedia :) Unter Raub wird allgemein die gewaltsame Wegnahme fremder Sachen verstanden.
--> da wo du meinsch isch glaub Diebstahl wo nöd gwaltsam isch.

Missbruch Sozialhilf: Aso wenn eine falschi Agobe macht und nur dur die falsche Agobe Sozialhilf bezieht denn isch das me als nur chli falschi Agobe mache... Betrug isch Betrug... obs etz um 50 tusig oder 5 mio. goht.... oder söt mer für 5 mord weniger lang in knast cho wie für 100 mord?

D Sippehaftig findi au kagge... aber da isch wieder mal typisch... e Vorlag mit prinzipiell guete Idee het wieder n Punkt din wo gar nöd goht und i glaub, dass das nöd agno wird.

#11 05.02.2010 09:06

Ein Kommentator hat die Initiative als "berechtigtes Unding" beschrieben. So sehe ich das auch. Der Zweck der Initiative ist richtig, aber die Straftatbestände sehen aus wie am Stammtisch zusammengestellt. Da hätte man genauere und sinnvollere Definitionen finden können.

#12 05.02.2010 09:15

Völlig behinderet.

Mängisch hani s'Gfühl die Lüüt mitde fette Ärsch und de höche Löhn händ eifach kei Arbet und s'Golf spiele ischne langwilig worde, dass die wieder mit so Scheisse hindefüre chömid.

#13 05.02.2010 09:33

Ganz klar NEIN !
Wenn z.B. ausländer i de schwiz wohne und milione vo stürgälder nid deklariere chömme Sie dur ihri guete awält nid is gfängnis aber wenn öper e kaugummi klaut söll nach dr SVP de usgschaffet wärde!!!!! Das isch doch nid normal!!!!!
Wenn für alli sgliche Rächt gilt isch OK!!! (alli wo scheiss mache usschaffe!!!!) sust chönnes mi am arsch läcke

#14 05.02.2010 09:40

› Doni bei diesem Post:
Ganz klar NEIN !
Wenn z.B. ausländer i de schwiz wohne und milione vo stürgälder nid deklariere chömme Sie dur ihri guete awält nid is gfängnis aber wenn öper e kaugummi klaut söll nach dr SVP de usgschaffet wärde!!!!! Das isch doch nid normal!!!!!
Wenn für alli sgliche Rächt gilt isch OK!!! (alli wo scheiss mache usschaffe!!!!) sust chönnes mi am arsch läcke

i glaub e kaugummiklau beurteilt der richter nit als schwärwiegend beurteilt :P

Art. 121 Abs. 3-6 (neu)
3 Sie (= die Ausländerinnen und Ausländer) verlieren unabhängig von ihrem ausländerrechtlichen Status ihr Aufenthaltsrecht sowie alle Rechtsansprüche auf Aufenthalt in der Schweiz, wenn sie:
a. wegen eines vorsätzlichen Tötungsdelikts, wegen einer Vergewaltigung oder eines anderen schweren Sexualdelikts, wegen eines anderen Gewaltdelikts wie Raub, wegen Menschenhandels, Drogenhandels oder eines Einbruchsdelikts rechtskräftig verurteilt worden sind; oder
b. missbräuchlich Leistungen der Sozialversicherungen oder der Sozialhilfe bezogen haben.

aber das mitem arsch läcke, do stimmi der zue :lol:

#15 05.02.2010 09:42

mh..
nach dm de koleg grundlos vershlage worde ish..
und en andere koleg grundlos abegstoche worde ish..

ja mol.. gahz mr langsam so zimmli uf de sack..
ich mein ich bin au halb halb..
abr die wo sich ned benäh chönd..
tschau tshüss..
es chunt hallt immr uf d'situation ah und so..

#16 05.02.2010 10:01

› hazeleyes bei diesem Post:
mh..
nach dm de koleg grundlos vershlage worde ish..
und en andere koleg grundlos abegstoche worde ish..

ja mol.. gahz mr langsam so zimmli uf de sack..
ich mein ich bin au halb halb..
abr die wo sich ned benäh chönd..
tschau tshüss..
es chunt hallt immr uf d'situation ah und so..

Yeah, ufgrund vo einzelne Fäll ganzi Volksgruppe verdamme isch doch immer wieder geil :lol:

› thrashtilldeath

Es gat da nöd drum, was im Gsetzestext stat. Dass Betrug Betrug isch, isch absolut klar. Aber au s Gsetz isch ned unfehlbar und i dem Sinn absolut hirnrissig. Du hesch en Mensch wo am Existenzminimum liit und falschi Agabe macht, demit er no irgendwie d'Chind durebringt und ihne öppis agnehms chan büüte - Die Person wird bestraft und het sich somit dankeme chline Betrug wo nöd ungerecht isch (ich säge nur Robin Hood) s'Läbe versaut. Eine wo 10 Millione veruntreut chunt villich 1 Jahr in Knascht und chan nocher wiiter vo sim Riichtum läbe. Fair oder?

#17 05.02.2010 10:40

› CommanderSpock bei diesem Post:
Es gat da nöd drum, was im Gsetzestext stat. Dass Betrug Betrug isch, isch absolut klar. Aber au s Gsetz isch ned unfehlbar und i dem Sinn absolut hirnrissig. Du hesch en Mensch wo am Existenzminimum liit und falschi Agabe macht, demit er no irgendwie d'Chind durebringt und ihne öppis agnehms chan büüte - Die Person wird bestraft und het sich somit dankeme chline Betrug wo nöd ungerecht isch (ich säge nur Robin Hood) s'Läbe versaut. Eine wo 10 Millione veruntreut chunt villich 1 Jahr in Knascht und chan nocher wiiter vo sim Riichtum läbe. Fair oder?

Gsetz isch nie unfehlbar, seb isch keis. es wird immer unschuldigi treffe... aber meistens ebe die schuldige.

und seg mer ein wo i de schwiz mit sozialhilf am existensminimum mue lebe bzw. fasch verhungere... i de schwiz gohts eim so guet mit sozialhilf, wemer chind het no sehr viel besser (kennes usem Kollegekreis aso nöd nur us de medie)
und wer leistige erschlicht de söll go jo.... bzw. zersch alles zruggzahle indem er irgend en scheiss job MUESS mache und denn wirder gschickt, so söts sie.

Aso ein wo Robin Hood mit fairness legitimiert mit dem mumer glaub nöd wöle über Gsetz diskutiere...

#18 05.02.2010 11:42

› CommanderSpock bei diesem Post:

Das sägi ja gar ned..
es gaht nur um die wo sich nöd chönd benäh..!
und ich mein ned das mr wäg eim chline verbräche die gad münd verreise..
sondern dases dn eifach mehrfach vorchunt..irgendöpis mun mache..!

Ich mein dä Koleg hät ez en fözel papier becho.. wo durf staht, sie defet sich im nöd nöchere..
wuaah.. ich gratuliere..was isch wäns chömet..wotsh si dn mit dm fözel go bewärfe?

#19 05.02.2010 12:30

› hazeleyes bei diesem Post:
Das sägi ja gar ned..
es gaht nur um die wo sich nöd chönd benäh..!
und ich mein ned das mr wäg eim chline verbräche die gad münd verreise..
sondern dases dn eifach mehrfach vorchunt..irgendöpis mun mache..!

Ich mein dä Koleg hät ez en fözel papier becho.. wo durf staht, sie defet sich im nöd nöchere..
wuaah.. ich gratuliere..was isch wäns chömet..wotsh si dn mit dm fözel go bewärfe?

sicher, gwaltverbrecher haltet sich doch ad Regle und Gsetz.....

i han scho immer gseit mer söt sone "Punktesystem" ifüere... aso jedes Verbreche git e gwüssi azahl Pünkt und wemer die erreicht het denn muesmer halt go.. bzw. mer chans hald afach so mache, dass d strof usschlaggebend isch... aso wemer z.B. 2 Jahr knast wür becho denn mumer go, bi eim johr nur wens zweimal passiert etc.

#20 05.02.2010 13:24

Naja, mir isch schleierhaft, wieso mär immer no ständig vo USLÄNDER-Kriminalität redet, obwohls ja äs Problem vo SOZIALE SCHICHTE isch. Klar hets bi eus meh "Usländer" (darunter verstaht mär ja fascht usschliesslich Lüüt usem Balkan), da sie ä schlechteri Schuelusbildig hend.

Statt dass mär das Problem würklich löst, chundmr wieder mit närä rassistische "SCHEIN-Initiative" (SVP-Schargon), wo dir jede Hobby-Jurist chan erchläre, dass sie gar nöd umsetzbar isch und au nach närä Annahm diä Fäll genauso wiä hüüt behandlet würed.

› hazeleyes › Earl
Und so vo wege diä Lüüt härter bestrafe:
Än Mörder wird ih sis Heimat-Land usgschafft, ohni dass dete än Haft-Befehl geg ihn bestaht, also chundr dete uf freiem Fuess und chan dete fröhlich witermorde. Hey aber keis Problem! Sind ja denn kei Schwizer *harhar*

Post zuletzt editiert am 05.02.2010 um 13:27 von antiheld

... und deine Meinung zu "Ausschaffungsinitiative? Ja oder Nein?"?

Um eine Antwort zum Thema Ausschaffungsinitiative? Ja oder Nein? schreiben zu können, musst du eingeloggt sein. Login | Registrieren