Gabriel bei diesem Post:
1. überleg mal logisch. i de USA döf en polizischt viel schneller gebruch vo sinere waffe mache oder mittels taser bi widersetzig isetze.
2. lies endlich mal wasi schrieb und verdreih mir ned mini wort!! han ich vo randalierer gredt? nei! demonstrante wo polizischte agriffet. und ja, ich han kei problem demit wenn en polizischt us notwehr en demonstrant erschüsst. ich find eidütig dass mer verbrecher, gwalttäter und au randalierer ned so viel sympathie entgegebringe söt.
3. ich han scho inhaftierigsastalte bsuecht und ich weiss wivil geld für de sektor usgeh wird.
diebstahl zum sich s'neuschte handy und modechleider chöne zleischte isch kei notsituation. ebefalls ned wenn mer gelder hinterzieht zum sini natelrechnig und de usgang zahle. du verallgemeinersch da eidütig!
"Keine wird eifach so kriminell will ihm Spass macht." und wieso vergewaltigt eine echt en frau? nei, natürlich ned us spass, sondern will er kei andere usweg gseht? 
überdenk mal dini position und dini these. all das wo du uselahsch mag teilwies zuetreffe, tangieret aber chum s'chernthema vo dem thread.
1.
das stimmt. findi au super, z.b. dä polizist wo vonere mueter grüeft worde esch wills 10jährige meitli ned is bett het wele. polizist chunt, meitli töibelet, polizist taseret. so muses si ! bravo!
gwalt esch gwalt ond polizeigwalt esch nüd anders. gits au ide schwiz immer weder, ide usa eschs hingege alltag. för mech send die aber ned besser als ergendwelchi gang-mitglieder wo sich übere huufe schüsse. amerikanischi verhältnis söte mer is nun wörkli ned wönsche. ond sosch döfsch gern zügle - kapstadt, südafrika söll au sehr schön si diesbezüglich.
2.
notwehr esch nur denn notwehr, wens au verhältnismässig esch. alles andere wär nüd anders als vorsätzlich tötig ond somit kriminell. aber dass bi kriminelle immer in unterschiedliche kategorie diskutiert werd, esch natürli weder klar.
3.
wieso vergwaltigt eine en frau. tolli frog. aber wend scho so vill vo abschreckig haltisch, sötsch di mol froge wie mer eine vor vergwaltigunge abschrecke söll? indem mer d'strofdrohige erhöht? oder indem mer dür en usschaffig versuecht abschreckig z'bewirke. wie naiv chamer si?
usschaffige send höt bereits a de tagesordnig. es goht einzig drum ob mer jede automatisch usschaffe will. was jo insbesondere bi sexualstroftäter super wär. denn verbringe die es paar johr do im gfängnis. uf resozialisierig düemer sicher verzichte, will das wämer jo ned au no finanziere. en verwahrig wird au überflüssig ond choschtet nur. also schicke mer en zrug i sis heimatland - also dütschland oder so - ond denn machter dert fröhlich witer. aber das esch jo denn ned üses problem, ned wohr?
___
aber letztlich eschs sinnlos z'diskutiere ond mer verleidets do in au langsam aber sicher, wils immer de glich stupid schrott esch womer z'läse bechont. s'ganze wird sowieso agno ond eventuell nor no dür en gegevorschlag in en nur halb so dämlichi richtig gstosse.