ForumWeltgeschehen - NewsAusschaffungsinitiative? Ja oder Nein?

Ausschaffungsinitiative? Ja oder Nein? 04.02.2010 16:53

Wie ist eure Meinung zu dieser Abstimmung?
Hier noch die Diskussion von der Sendung Arena: http://videoportal.sf.tv/video?id=85d27af6-a0ad-468e-b833-d49f3b044aaf

Hier noch die Homepage:
http://www.ausschaffungsinitiative.ch/

Ausschaffungsinitiative?

Du kannst nur abstimmen, wenn du eingeloggt bist.

#41 07.02.2010 22:09

› Gabriel bei diesem Post:
gnau s'glieche wär wenn polizischte wie i de usa schneller vo ihre waffe gebruch mache dörfet. meinsch de würds eme demonstrant in sinn cho en polizischt azgriffe? au als gruppe, schliesslich hed de es 16ner magazin und innert 3sek nacheglade.

1) Hesch du es suuper Bispil gno, grad d USA mit ihrere niedige Kriminalitätsrate und so :) Muess also beschtens funktioniere, das mit de Repression.

2) Au i de USA wird sicher nöd mit scharfer Munition uf Demonstante gschosse. In keim weschtliche Land isch das so. Menscherecht und so. Versammligsfreiheit. Wär ja no schöner wemmer nümm go demonstiere chönnt, ohni Angscht zha das ein d Polizei verschüsst.

3) Ich muess wege schwere Körperverletzing 10 Jahr is Gfängnis. Da isches mir relativ egal obi nachher no usgschafft werde oder ned. De Abschreckigseffekt dörfti gleich 0 sii.

Post zuletzt editiert am 07.02.2010 um 22:09 von Zicu

#42 08.02.2010 10:56

› Zicu bei diesem Post:

1. gahts mir um d'gwalt gegenüber de polizischte, und da hed d'USA eidütig weniger als i de schwiez.

2. lies mal gnauer was ich schrieb! ich red da vo demonstrante wo polizischte agriffet. also wenn das für dich i de menscherecht verankeret isch... friedlichi demonstratione gebet kei gründ zur intervention

3. im gfängnis i de schwiez wirsch so was vo verwöhnt! denn wirsch uf all fäll merke wenn de plötzlich wieder i dim heimatsland stahsch und dete muesch schaffe

#43 08.02.2010 11:11

› derweisheit bei diesem Post:
Wenn mer da no muess diskutiere het mer gschiider sölle vor 65 Jahr enere bestimmte düütsche Partei biiträtte und det sölle Politik mache.

amen!

#44 08.02.2010 16:57

1. gahts mir um d'gwalt gegenüber de polizischte, und da hed d'USA eidütig weniger als i de schwiez.

2. lies mal gnauer was ich schrieb! ich red da vo demonstrante wo polizischte agriffet. also wenn das für dich i de menscherecht verankeret isch... friedlichi demonstratione gebet kei gründ zur intervention

3. im gfängnis i de schwiez wirsch so was vo verwöhnt! denn wirsch uf all fäll merke wenn de plötzlich wieder i dim heimatsland stahsch und dete muesch schaffe

1) Aha? Chasch du das irgendwie belege?

2) Du findsch also, Polizischte hend s Recht, gwaltbereiti demonstrante z verschüsse? :ugly: glaub au.
het zletscht 1918 guet funktioniert wod schwiizer Armee die uf die eignig bevölkerig gschosse het oder 1967 wo de student benno Ohnesorg verschosse worde isch in Dütschland oder 1989 ufem Tianammenplatz in China wos hunderti Demonstante masakriert hend.... Rechtsstaat ahoi.

3) Bisch du scho mal im Gfängnis gsi, dass du weisch wie mer da verwöhnt wird und wie toll s dete isch? Eusi Rechtsordnig berueht nunmal uf em Gedanke, dass mer Straftäter grössteteils wieder zu gsellschaftsfähige Mensche umerzieh chan, und ned uf em Gedanke dass Straftäter moglichst vill liidet. Kriminalität entsaht ned, will mer grad so druf Luscht hät und s nume macht wennd Straf ned so schlimm isch, Kriminalität entstaht us Situatione, us dene die jeweilige Persone kein andere usweg meh gsehnd, us Notsituatione. Keine wird eifach so kriminell will ihm Spass macht. Glaub irgendwie de Grundsatz hend einigi ned begriffe, wills immer vo sich uf anderi schlüssed.

Post zuletzt editiert am 08.02.2010 um 17:14 von Zicu

#45 08.02.2010 17:18

› Zicu bei diesem Post:
1) Aha? Chasch du das irgendwie belege?

2) Du findsch also, Polizischte hend s Recht, gwaltbereiti demonstrante z verschüsse? :ugly: glaub au.
het zletscht 1918 guet funktioniert wod schwiizer Armee die uf die eignig bevölkerig gschosse het oder 1967 wo de student benno Ohnesorg verschosse worde isch in Dütschland oder 1989 ufem Tianammenplatz in China wos hunderti Demonstante masakriert hend.... Rechtsstaat ahoi.

3) Bisch du scho mal im Gfängnis gsi, dass du weisch wie mer da verwöhnt wird und wie toll s dete isch? Eusi Rechtsordnig berueht nunmal uf em Gedanke, dass mer Straftäter grössteteils wieder zu gsellschaftsfähige Mensche umerzieh chan, und ned uf em Gedanke dass Straftäter moglichst vill liidet. Kriminalität entsaht ned, will mer grad so druf Luscht hät und s nume macht wennd Straf ned so schlimm isch, Kriminalität entstaht us Situatione, us dene die jeweilige Persone kein andere usweg meh gsehnd, us Notsituatione. Keine wird eifach so kriminell will ihm Spass macht. Glaub irgendwie de Grundsatz hend einigi ned begriffe, wills immer vo sich uf anderi schlüssed.

1. überleg mal logisch. i de USA döf en polizischt viel schneller gebruch vo sinere waffe mache oder mittels taser bi widersetzig isetze.

2. lies endlich mal wasi schrieb und verdreih mir ned mini wort!! han ich vo randalierer gredt? nei! demonstrante wo polizischte agriffet. und ja, ich han kei problem demit wenn en polizischt us notwehr en demonstrant erschüsst. ich find eidütig dass mer verbrecher, gwalttäter und au randalierer ned so viel sympathie entgegebringe söt.

3. ich han scho inhaftierigsastalte bsuecht und ich weiss wivil geld für de sektor usgeh wird.
diebstahl zum sich s'neuschte handy und modechleider chöne zleischte isch kei notsituation. ebefalls ned wenn mer gelder hinterzieht zum sini natelrechnig und de usgang zahle. du verallgemeinersch da eidütig!
"Keine wird eifach so kriminell will ihm Spass macht." und wieso vergewaltigt eine echt en frau? nei, natürlich ned us spass, sondern will er kei andere usweg gseht? :ugly:

überdenk mal dini position und dini these. all das wo du uselahsch mag teilwies zuetreffe, tangieret aber chum s'chernthema vo dem thread.

#46 08.02.2010 17:29

› Gabriel

1. Ich glaub du muesch mal afange logisch denke. Dass Repression nüt nützt hemmer da ine glaub schomal diskutiert oder?
Also chum nöd mit irgendeme Schiinargument sondern knall mal Fakte uf de Tisch ;)

2. Du gsesch also i jedem Verbreche s'Böse und hesch e Sicht vo de Welt dasses Guet und Bös gitt? Und wieso zeigsch du keis bitzeli Empathie? Mir schiint du überleisch kein Meter wiit. Was unrecht isch, isch Unrecht und es gilt KEI Verständnis für das ufzbringe. So schints mer.
Usserdem: Was isch Notwehr? Ich han selte en Demonstrant gse wo miteeme Gwehr ufen Polizischt gschosse het.

3. Ich glaube ned das mir da allgemein vo chlikriminellem Züg wie Chleider chlaue reded. Das isch Peanuts.
Und en Vergwaltiger vergwaltiget nöd in erschter Linie wills em Spass macht. Vergwaltiger hend e entarteti PSyche, vorrangig öppis wo i de Chindheit schief gloffe isch, meischtens hets öppis mit gwalttätige Lüüt i de Familie z'tue (-> Lerntheorie nach Bandura/Konditionierig nach Thorndike/Skinner) Usserdem sind Trieb nöd mit Spass glichzsetze.

Da du am Zicu no arroganti Tips gisch, mach ich das doch au: Überdenk dis Verhalte i Diskussione und wirf anderne ned vor, dass sie s'Chernthema usse vor lönd, wenn du ständig nur mit plakative und üsserscht polemische Argument deher chunsch, wo im Prinzip au nüt mitem Chernthema z tue hend.

Post zuletzt editiert am 08.02.2010 um 17:31 von CommanderSpock

#47 08.02.2010 18:35

1. überleg mal logisch. i de USA döf en polizischt viel schneller gebruch vo sinere waffe mache oder mittels taser bi widersetzig isetze.

2. lies endlich mal wasi schrieb und verdreih mir ned mini wort!! han ich vo randalierer gredt? nei! demonstrante wo polizischte agriffet. und ja, ich han kei problem demit wenn en polizischt us notwehr en demonstrant erschüsst. ich find eidütig dass mer verbrecher, gwalttäter und au randalierer ned so viel sympathie entgegebringe söt.

3. ich han scho inhaftierigsastalte bsuecht und ich weiss wivil geld für de sektor usgeh wird.
diebstahl zum sich s'neuschte handy und modechleider chöne zleischte isch kei notsituation. ebefalls ned wenn mer gelder hinterzieht zum sini natelrechnig und de usgang zahle. du verallgemeinersch da eidütig!
"Keine wird eifach so kriminell will ihm Spass macht." und wieso vergewaltigt eine echt en frau? nei, natürlich ned us spass, sondern will er kei andere usweg gseht? :ugly:

überdenk mal dini position und dini these. all das wo du uselahsch mag teilwies zuetreffe, tangieret aber chum s'chernthema vo dem thread.

1.
das stimmt. findi au super, z.b. dä polizist wo vonere mueter grüeft worde esch wills 10jährige meitli ned is bett het wele. polizist chunt, meitli töibelet, polizist taseret. so muses si ! bravo!

gwalt esch gwalt ond polizeigwalt esch nüd anders. gits au ide schwiz immer weder, ide usa eschs hingege alltag. för mech send die aber ned besser als ergendwelchi gang-mitglieder wo sich übere huufe schüsse. amerikanischi verhältnis söte mer is nun wörkli ned wönsche. ond sosch döfsch gern zügle - kapstadt, südafrika söll au sehr schön si diesbezüglich.

2.
notwehr esch nur denn notwehr, wens au verhältnismässig esch. alles andere wär nüd anders als vorsätzlich tötig ond somit kriminell. aber dass bi kriminelle immer in unterschiedliche kategorie diskutiert werd, esch natürli weder klar. :roll:

3.
wieso vergwaltigt eine en frau. tolli frog. aber wend scho so vill vo abschreckig haltisch, sötsch di mol froge wie mer eine vor vergwaltigunge abschrecke söll? indem mer d'strofdrohige erhöht? oder indem mer dür en usschaffig versuecht abschreckig z'bewirke. wie naiv chamer si?

usschaffige send höt bereits a de tagesordnig. es goht einzig drum ob mer jede automatisch usschaffe will. was jo insbesondere bi sexualstroftäter super wär. denn verbringe die es paar johr do im gfängnis. uf resozialisierig düemer sicher verzichte, will das wämer jo ned au no finanziere. en verwahrig wird au überflüssig ond choschtet nur. also schicke mer en zrug i sis heimatland - also dütschland oder so - ond denn machter dert fröhlich witer. aber das esch jo denn ned üses problem, ned wohr? :roll:

___
aber letztlich eschs sinnlos z'diskutiere ond mer verleidets do in au langsam aber sicher, wils immer de glich stupid schrott esch womer z'läse bechont. s'ganze wird sowieso agno ond eventuell nor no dür en gegevorschlag in en nur halb so dämlichi richtig gstosse.

#48 08.02.2010 18:38

› CommanderSpock

ich bin froh häd s TM dich und hoffe dass ich mich au mal so guet chan usdrücke wie du :yes:

#49 08.02.2010 18:57

› smilla bei diesem Post:
› CommanderSpock

ich bin froh häd s TM dich und hoffe dass ich mich au mal so guet chan usdrücke wie du :yes:

Haha danke xD

#50 08.02.2010 20:04

wer sich nit ad regle haltet sell zrüg ^^

#51 08.02.2010 20:27

Kriminalität entsaht ned, will mer grad so druf Luscht hät und s nume macht wennd Straf ned so schlimm isch, Kriminalität entstaht us Situatione, us dene die jeweilige Persone kein andere usweg meh gsehnd, us Notsituatione. Keine wird eifach so kriminell will ihm Spass macht.

Das gilt für einen Lebensmitteldieb in Haiti, der ein Kilo Mehl im zerstörten Supermarkt klaut. Bei uns verhungert niemand. Die Jugendbanden, welche hier bei uns Leute berauben und verprügeln tun das nicht aus einer Notsituation. An das Gute im Menschen zu glauben ist eine schöne Einstellung, aber zu naiv sollte man nicht sein.

Was isch Notwehr? Ich han selte en Demonstrant gse wo miteeme Gwehr ufen Polizischt gschosse het.

Nicht mit dem Gewehr, aber mit Pflastersteinen und Brandsätzen. Das ist kein lustiges Spiel sondern lebensgefährlich für die Polizisten.

#52 08.02.2010 20:42

› Arcturus bei diesem Post:
Das gilt für einen Lebensmitteldieb in Haiti, der ein Kilo Mehl im zerstörten Supermarkt klaut. Bei uns verhungert niemand. Die Jugendbanden, welche hier bei uns Leute berauben und verprügeln tun das nicht aus einer Notsituation. An das Gute im Menschen zu glauben ist eine schöne Einstellung, aber zu naiv sollte man nicht sein.

Nicht mit dem Gewehr, aber mit Pflastersteinen und Brandsätzen. Das ist kein lustiges Spiel sondern lebensgefährlich für die Polizisten.

Für Polizischte mit Helm und Schilde ja. Und denn am beschte grad mitere Schrotflinte driischüsse. That's the spirit.

Natürlich muess niemer bi eus verhungere, aber ich glaub du verwächslisch "überläbe" miteme "durchschnittsläbe".

Und JUGENDBANDE tänt grad chli sehr komisch. Mer sind da ja ned z'London.

#53 08.02.2010 20:44

› iSebii bei diesem Post:
wer sich nit ad regle haltet sell zrüg ^^

...argumentation ende.

i säg jo het kei sinn. :roll:

@ arcturus
über d'gründ för kriminalität z'diskutiere macht do kei sinn. för das gits kriminologie ond da esch en eigeti wisseschaft. waser letztlich doch het wele säge esch dasses nüd bringt immer vo guet ond bös z'rede. kriminalität het soziali gründ, entstoht also us situatione use, wobi en notsituation im sinn vom verhungere nur ein möglichi unter tusige esch. aber klar muesch das als bispiel nä wils di einzig esch wod en passabli antwort bereit hesch.

as "guete im mönsch" glaube esch naiv? ond as "böse im mönsch" z'glaube öpe ned? da esch jo s'gliche. mitem hiwies, dass kriminalität situationsbedingt esch, zeigt mer doch genau dass mer weder as guete no as böse im mönsch glaubt. insofern esch din post en widerspruch in sich.

nämer d'initiative a ond warte druf bis mer en sozialbetrüger wo als politische flüchtling id schwiz cho esch i sinere heimat gfolteret werd... vor weles strafgricht werd s'schwizer volk denn gstellt?

#54 04.03.2010 17:15

naja, solangs nur für kriminelli Usländer sind: YES

#55 23.03.2010 19:49

NEIN -.-

#56 27.05.2010 11:14

die iniziative esch velech echli blöd formuliert aber es goht mou ene rechtigi rechtig

#57 24.06.2010 20:46

..Gahts no?

... und deine Meinung zu "Ausschaffungsinitiative? Ja oder Nein?"?

Um eine Antwort zum Thema Ausschaffungsinitiative? Ja oder Nein? schreiben zu können, musst du eingeloggt sein. Login | Registrieren