ForumPartnerschaft - Familiedie schwächsten überleben

die schwächsten überleben 29.12.2009 11:08

ok, zugegebenermassen, der titel ist beschissen.
nichts desto trotz möchte ich einige fragen an das tm-volk richten, deren beantwortung mir evtl. helfen könnte, die welt besser zu verstehen.

weshalb besteht der lebensinhalt von geschätzten 87% der user hier - und ich bin überzeugt, nicht nur hier - darin, sich mit all ihren mitmenschen messen und sie folglich übertreffen zu wollen? weshalb hält man sich für aussergewöhnlicher und spezieller als den rest der welt? weshalb ist der hintergrund eines jeden handelns der, der welt beweisen zu wollen, dass man jemand halbwegs wichtiges ist?
jeder will die besten fotos haben, jede will noch mehr titten zeigen als ihre kolleginnen, jeder möchte noch die teureren klamotten von mami geschenkt bekommen als seine kumpels. macht sich überhaupt noch jemand darüber gedanken, dass die eigene zufriedenheit und das eigene empfundene glück nicht davon abhängt, wie schlecht man andere "aussehen" lässt? mir scheint es beschäftigt sich heute niemnand mehr mit sich selber. versucht zu ergründen, was er für ein mensch ist, was ihn geprägt hat, was in stark gemacht hat, was ihm angst macht. stattdessen versucht man die leute um sich herum schlecht zu machen, als sich mit selber zu beschäftigen und sich menschlich weiterzuentwickeln.

eine solche community kann gut und gerne als spiegel einer altersspezifischen gesellschaft angeschaut werden. sind titten, markenklamotten und inhaltsloses geschwafel wirklich noch das einzige, was diese gesellschaft hervorzubringen vermag? zählt der mensch nicht mehr? mir scheint, dass wir intelektuell wieder im mittelalter angelangt sind. als die männer noch durch schwertkämpfe und gebrüll beweisen mussten, der stärkste zu sein. als frauen von sich noch nicht mehr halten durften, als die bedürfnisse eines mannes befriedigen zu müssen.

ich kann nicht verstehen, wie sich die meist pupertären jungs hier einbilden können, wenn man mit verschiedenen mädels fickt, könnte man sich gegenüber seinen mitmenschen beweisen und sich folglich in der gesellschaft besser positionieren. genauso absurd ist es, wie sich hier minderjährige prostituieren und sich einbilden, wenn ihnen viele jungs an die wäsche wollen würde ihnen menschlich etwas an ihr liegen.

wenn "kinder" unsere zukunft sein sollen siehts nicht rosig aus um die menschheit.

#21 29.12.2009 15:27

Es isch sinnlos über so sache dsdiskutiere ^^

Menschen aller Länder, steinigt euch!

xD

Post zuletzt editiert am 29.12.2009 um 15:35 von Addict

#22 29.12.2009 15:30

Da fällt mir ein Zitat aus dem Steppenwolf ein:

"Du bist für diese einfache, bequeme, mit so wenigem zufriedene Welt von heute viel zu anspruchsvoll und hungrig, sie speit dich aus, du hast eine Dimension zu viel. Wer heute leben will, der darf kein Mensch sein wie du und ich. Wer statt Gedudel Musik, statt Vergnügen Freude, statt Geld Seele, statt Betrieb echte Arbeit, statt Spielerei echte Leidenschaft verlangt, für den ist diese hübsche Welt hier keine Heimat."

Vielleicht liegt es einfach daran, wie sich die Gesellschaft entwickelt hat. Alles geht heute schneller, eifacher, wir müssen uns keine Gedanken mehr um Moral machen. Konsum steht im Vordergrund, nicht Genuss; Fliessbandproduktion statt Handarbeit, die von Herzen kommt (ich denke dabei nicht nur an materielle Güter, sondern auch beispielsweise an Musik oder Literatur). Wir wollen unterhalten werden, nicht nachdenken. Jeder kann alles haben, und es ist selbstverständlich. Diese Veränderung macht die Individuen zu einem Haufen gleicher Menschen. Darum suchen wir uns Anerkennung auf anderen Wegen: Komplimente für unsere Kleidung, für unser Aussehen oder eben dafür, wie viele Mädels wir diese Woche im Bett hatten.

Ja, das ist unsere Zukunft. Ändern können wir nicht viel, die Menschen sind nunmal, wie sie sind. Aber es ist doch beruhigend zu wissen, dass es immer noch Schriftsteller, Musiker, Künstler und auch "gewöhnliche" Menschen gibt, die "eine Dimension zu viel" haben.

#23 29.12.2009 15:32

sicher ischs eso wie du seisch! und de orion seits ja im erste post: mtv generation!

uf MTV mached 2 nuttene ume und säged "thats hot" und was gsehsch am wuchenend im usgang?! logisch! ich han nüt gäge homo fraue aber das jedi muss mit de andere umemache zum debi sie, sorry!

klar sind type nöd besser aber luegemer mal im facebook: ihr känneds! wieviel fraue händ im status: ich bin spitz oder häd es quiz gmacht "ich bruch sex sofort" und so scheiss? das gsehsch fast nur bi fraue und nöd bi type!

und die profilierig isch so truurig. hauptsach jedi muss es tittebild, arsch bild oder suscht öpis vom körper inetue demits es "woow" überchömed und ihres sowiso agschlagne ego chli pushed.

beziehige hebed eh au nüme. für was hürate? es isch so es isch in wän mer betrügt, en person usnützt und gar nie wirklich liebt.

jaja scho immer gseid drecksgsellschaft hützutags! und zude römer und all dene früener: det häds wenigstens no zämehalt geh wo mer hützutags nüm behaupte chan, nöd mal meh ide eigne familie! egoiste durchs band

#24 29.12.2009 15:47

› TylerDurden
eine solche community kann gut und gerne als spiegel einer altersspezifischen gesellschaft angeschaut werden.

Genauso chasch ja aber au sägä, dass diä Jugendlichi ganz allgemein dä Spiegel vo dä Gsellschaft sind.

Isch chli eifach, schnell mal än Rundumschlag geg ä ominösi Masse vo Minderjährige z´starte, zu dänä sich denn da inne eh niemert will bekenne. Ich meine äs wird eus doch vo allne Siite ihtrichteret, dasses so söd sih. Die Jugendliche sind halt eifach diä wo am sensibelschte uf so Werbig reagieret.
Das isch halt dä Wettbewerb vom freie Märkt, wo jetzt eifach no uf diä menschlichi Beziehig überegrift, sodass Mensche jetzt eifach Produkt sind, wo sich müehnd verchaufe.
Mir hend diä Logik vom Arbetsmärt, womer ja keis Lebe met het sondern nume no än Läbänslauf, derart ih eusne Köp ihtrichteret, dass mir das jetzt uf allne Ebene witerfüehret. Jede gege jede und jede für sich.

#25 29.12.2009 15:53

Eigentli hesch jo rächt...
chadi abr grad nömm so ernst neh, wenich dini favorisierte bilder aluege ^^

#26 29.12.2009 15:57

› xizzey

also serschte isch i de ferie und keis vo dene föteli isch absichtlich gmacht dasme d titte gseht..uf sebem woni ganz druf bi gsesch au nüüt ussert bei.. und mein gott ei körper föteli dörfi au dri due wens mir selber gfallt..i duens ja ne dine zum dene dumme type do druf gfalle :) un d seb einte glaub s dritte seb isch e scho 3-4johr alt und dozmol bini ebe au na e bubi gsi wie di meischte uf tm jetz und naja.. abe ri chan ja ne duf jede mbil mini möps abschnide mein gott als oso heikel bini nöd :D

#27 29.12.2009 16:01

› Steibei
das esch denn definitiv dis problem, da keis vo dene weniger bilder arüchig oder speziell druf abzielt, pupertäri jugendlichi ufz'geile.
es send eifach schöni belder vo attraktive fraue, wo mer zum teil sogar am härze legged.

#28 29.12.2009 16:04

isch so. aber muesch au mal luege wie das gfördered wird. scho im chindsgi wird de mit de schönste zeichnig globt.
ide schuel wirds nöd besser - mr wird vode gsellschaft pushed möglichst gueti note z ha, möglichst besser z sie als de rest.
und so gads ungefähr s ganze läbe wiiter, besseri note - schneller und effektiver schaffe, de besser uniabschluss

schlussändlich hanged vodene note, vodem schaffe - vodem besser sie ab öb mr en geile job häd wommer en huuf kohle macht oder öb mr als sozialhilfeempfänger ändet.

logisch überträged d mänsche das au uf ihres privatläbe - ich meine mir händs ja nöd andersch glernt.

#29 29.12.2009 16:05

› xMULAMBOx

haha i frog mi grad was hesch de ndu für dummi wiiber uf fb i de fründe?? wen die im ernst in status schribet si seget spitz? also das isch ja echt nüme normal xD

#30 29.12.2009 16:08

› NaughtyCat bei diesem Post:
› xMULAMBOx

haha i frog mi grad was hesch de ndu für dummi wiiber uf fb i de fründe?? wen die im ernst in status schribet si seget spitz? also das isch ja echt nüme normal xD

ja scho nöd grad so aber indirekt chan mers düüte ;) und die meiste vo mine fründe liste sind normali fraue wo wahrschindli eifach zum "cool" sie und möglichst viel sprüch überzcho die sex quiz mached und am schluss chunts dän so use das type schriebed.

aber normali fraue chan mer au nöd säge, gids sowiso nüm! ich mein chum isch eini single häd sie scho de nöchst und de nöchst und de nöchst. das isch truurig und häd nüt mit liebi ztue

#31 29.12.2009 16:14

› xizzey

also serschte isch i de ferie und keis vo dene föteli isch absichtlich gmacht dasme d titte gseht..uf sebem woni ganz druf bi gsesch au nüüt ussert bei.. und mein gott ei körper föteli dörfi au dri due wens mir selber gfallt..i duens ja ne dine zum dene dumme type do druf gfalle :) un d seb einte glaub s dritte seb isch e scho 3-4johr alt und dozmol bini ebe au na e bubi gsi wie di meischte uf tm jetz und naja.. abe ri chan ja ne duf jede mbil mini möps abschnide mein gott als oso heikel bini nöd :D

du muesch di nit rächtfertige
aber es isch luschtig wie i verschidene theme immer wider lüüt chöme "jo vou isch vou scheisse" und "i bi absolut dinere meinig, würdi nie mache" de geisch hurti ufs profil und muesch lache...
das isch mir jedefaus vori grad passiert :lol:

#32 29.12.2009 16:22

also zums grad vorne wäg z'nä:

i ha uf mine föteli penibel druf gluegt, dassi möglichst scheisse usgseh, was mer glaub au super glunge esch (bitte säget jetz dasses ned so esch, jajajajaa) ond drum beni euch allne moralisch überläge. töröö ^^

i glaub jede ma wo scho mol en nackti frau gseh het, treit ned schier döre wäg some pic mit usschnitt ond en frau wo velech au scho biz öpis erlebt het, loht sech au ned wäg jedem bizli huut beeidrucke, sondern gähnd velech mal einisch.

aber jo. das cha eim jo egal si. es problem eschs eifach insofern, dass mer dör das es bestimmts ideal hochstilisiert wo di meiste ned chönd oder velech au gar ned wend erfülle. aber genau das betrifft jo ned nur föteli, ussehe ond mode. sondern das ganze peinliche getue mit irgendwelche pseudo-subkulture wo sich dür ergendwelchi styyyylischi merkmal z'erkenne gänd.

#33 29.12.2009 16:44

› LTF bei diesem Post:
i ha uf mine föteli penibel druf gluegt, dassi möglichst scheisse usgseh, was mer glaub au super glunge esch (bitte säget jetz dasses ned so esch, jajajajaa) ond drum beni euch allne moralisch überläge. töröö ^^

aso i finge du bisch huere d scheeeeééénhaijijijdttdt (oder wie me das hüt au immer schribt) :bina:

EDITH wot dini brüscht gseh!

Post zuletzt editiert am 29.12.2009 um 16:44 von xizzey

#34 29.12.2009 16:47

hach, du schuft

ps: edit oder edith?

Post zuletzt editiert am 29.12.2009 um 16:47 von LTF

#35 29.12.2009 17:13

› LTF bei diesem Post:
ps: edit oder edith?

hahaha beidi :P

#36 29.12.2009 17:48

› xizzey

ja wen du meinsch i find jetz mini bilder öberhaupt ned so wo seget chum i will sex und so scheisse und me gseht nur titte... i mach nedmol tuusig fotene am tag das icuul bi nd immer di neuste udn tollste ha welmer da so scheiss egal isch :)

#37 29.12.2009 18:02

Die meischte wo da ez en Kommentar zu dem Thema abgeh hend schriebed immer ih de "die andere" Form. Somit stelleder eu ja genau glich als "öpis bessers" ane!

#38 29.12.2009 18:12

› xizzey

ja wen du meinsch i find jetz mini bilder öberhaupt ned so wo seget chum i will sex und so scheisse und me gseht nur titte... i mach nedmol tuusig fotene am tag das icuul bi nd immer di neuste udn tollste ha welmer da so scheiss egal isch :)

das hani nie behauptet
nume paar föteli vo dir usepickt, wo au i die richtig göi (vom sujet här, nit vo der ussag här)
aber schön, dass di wider am rächtfertige bisch :P

Post zuletzt editiert am 29.12.2009 um 18:12 von xizzey

#39 29.12.2009 18:12

› dollhouse bei diesem Post:
Die meischte wo da ez en Kommentar zu dem Thema abgeh hend schriebed immer ih de "die andere" Form. Somit stelleder eu ja genau glich als "öpis bessers" ane!

ja aber das esch ned dene eres ziel, die send eifach so. also kei wettbewerb, si sind eifach andersch us ehrere sicht us besser oder so xD

#40 29.12.2009 18:23

› Steibei bei diesem Post:
ja aber das esch ned dene eres ziel, die send eifach so. also kei wettbewerb, si sind eifach andersch us ehrere sicht us besser oder so xD

Ja das isch natürlich öpis ganz anders ich entschuldige mich :ermm:

=P

... und deine Meinung zu "die schwächsten überleben"?

Um eine Antwort zum Thema die schwächsten überleben schreiben zu können, musst du eingeloggt sein. Login | Registrieren