ForumPartnerschaft - Familiefeminine männer

feminine männer 09.01.2010 18:17

mir ist in letzter zeit sehr stark aufgefallen dass männer oft sensibler sind als wir frauen.
weibchen müssen den ersten schritt wagen weil sich die männer nicht trauen.
es ist scheinbar sogar normal dass sich männer weiblich kleiden, und man nicht zu letzt in der frauenabteilung eines bekleidungsgeschäftes antrifft.
es ist nicht mehr trendy auf "harte jungs" zu machen.

an die Frauen:
findet ihr es okay wenn ihr mehr bestimmt und die "männerrolle" in einer beziehung spielt?
gefällt es euch wenn sich männer feminin kleiden?
wollt ihr kein mann der euch beschützt?

an die männer:
trifft die beschreibung auf euch zu?
mögt ihr solche männer?
findet ihr das so gerecht und wollt ihr auch gefühle zeigen wie frauen?

villech sötti no klarsteue dass das nid mis biud isch vo aune männer und dassi onid unbedingt öppis drgäge ha :p

Thread zuletzt editiert am 11.01.2010 um 17:32 von YARK

#21 10.01.2010 16:09

› goatse bei diesem Post:
WTF? näi das isch es absoluts NO GO!
Als Mann, muess mer dominant si und de frau de richtig wäg zeige, bzw. d'frau stüüre.
Nicht aggressiv, nur dominant!

so verweichlichti hüülsuusene, wo ihrne gfühl freie lauf lönd und immer nur am flenne sind und uf metrosexuell mached, nääh, sowas braucht das land nicht. was wänds mit dem erreiche? Wenn es wildschwein würd cho oder sie vomne mamut agriffe werdet, de nacher chönds sich so au nöd rette.

Darum halt ich starch drah fescht, das der mann de mann isch und bleibt.

Frauen wollen dominiert werden!

gayb du verletzisch mini gfühl :janine:

#22 10.01.2010 16:12

› Bullet bei diesem Post:

schweig und gang go choche, du dräcksschlampe! xD

#23 10.01.2010 16:34

Ich frog mich eher wieso dass söt eh modeerschienig si.
Wie eh Frau oder en Mah isch het jo eifach mitem Charakter und de Persönlichkeit z'tue.
Und es wird scho immer sensibli, "feminini" männer geh ha.

#24 10.01.2010 18:19

also wenn en maa bemene film oder eso muess brühle, omg bitte ned :-D

#25 10.01.2010 18:19

i gseh au öberhaupt ned wo die modeerschiinig söll si. het scho immer übersensibli männer gä, männer wo eine uf harte macker versueche z'mache usw. letztlich het jede en bestimmti persönlichkeit. di eine zeige ihri gfüehl stärker nach usse ond di andere weniger - ond wieso ihr "gfüehl" immer grad mit flenne in verbindig bringet fendi scho zemli bescheuert. eine wo sini gfüehl zeigt, zeigt au stärker wener mal en schiss freud a öpisem hät - während de cooli obermacker so duet als ob's em am arsch verbi goht.

#26 10.01.2010 18:41

findet ihr es okay wenn ihr mehr bestimmt und die "männerrolle" in einer beziehung spielt?
nei. i finds aber au ned guet wenn de ma sochli de "chef" isch... inere bezihig sött me zämme "schaffe". ^^

hm, wenns ned übertrebe isch und er wie en schwule öberechummt, warum nicht?
ich han nonie en typ i de fraueabteilig gseh..also so wörkli xD
aber ich bin gern i de männerabteilig... *_*

hm, ned unbedingt. ^^ gegenseitiges beschützen :geilesiech:

#27 10.01.2010 18:45

Als Mann, muess mer dominant si und de frau de richtig wäg zeige, bzw. d'frau stüüre.

wer wod scho esones domms beeri womer de wäg zeige muess,oder wos gern hed wensi sech onterordne chan..
ich verschtoh doh was anderes inere beziig o. partnerschaft

Post zuletzt editiert am 10.01.2010 um 18:46 von Q77

#28 10.01.2010 18:49

also ich schätzes scho sehr wänn en maa sich pflegt und guet schmöckt etc. :P
ich wot aber def. kän maa wo lunischer, empfindlicher und eitler isch als ich, schliesslich woti en maa und kei beschti fründin :D

#29 10.01.2010 19:00

› rhythm bei diesem Post:
Ich frog mich eher wieso dass söt eh modeerschienig si.
Wie eh Frau oder en Mah isch het jo eifach mitem Charakter und de Persönlichkeit z'tue.
Und es wird scho immer sensibli, "feminini" männer geh ha.

so isches.

und ich find nüt schlimmer we en mensch - ob männlein oder weiblein - wo kei gfüähl zeigt. natürli nid extrem, aber halt in normale verhältnis. wot ja kein stei als fründ / kolleg.

#30 10.01.2010 19:00

wiso es no go wen dr ma gfüu zeigt? miteme unifüehlsame, anti-gfüehlsbrocke chönti emu nüt afa...i finde feminini manne süprig! und so breiti baggys oder breiti chleider findi eh nid geil...aso drum, isch gschmackssach findi...ein hoch auf feminine männer :P

#31 10.01.2010 19:07

› goatse bei diesem Post:
WTF? näi das isch es absoluts NO GO!

so verweichlichti hüülsuusene, wo ihrne gfühl freie lauf lönd und immer nur am flenne sind und uf metrosexuell mached, nääh, sowas braucht das land nicht. was wänds mit dem erreiche? Wenn es wildschwein würd cho oder sie vomne mamut agriffe werdet, de nacher chönds sich so au nöd rette.

Darum halt ich starch drah fescht, das der mann de mann isch und bleibt.

okey, wie schätzisch mi i?

#32 10.01.2010 19:09

› HospitalFood bei diesem Post:

du fragsch sache, ha dich ja nur 1mal im suff gseh xD

aber optisch dänki machsches extra, um s'wibli chönen ahzlocke und vertraue und geborgeheit zsygnalisiere.

und wennds de male packt hesch bisch sones dominants alphamännchen wo s'wibli immer chan missbruchere :P

#33 10.01.2010 19:10

› goatse haha.

im übrige hets uhuere gschisseni antworte i dem thread.

sorry, aber was hen kleider mit männlichkeit ztue? was hen gfühl mit männlichkeit ztue?

da isch eifach en schiss modetrend dass männer eis uf krass spiele und normali oder luggi hose aha müen, um als männlich z gelte. i de 70er isches männlich gsi, überall haar z ha, i de 80 engi läderröhre und e mähne. das sind nur momentani männlichkeitsbilder wo eifach gschisse sind. schliessli het jede und jedi sini präferenze, unabhängig vo kleider oder gfühl.
deswiitere het jede mensch sini gfühl, sini emotione, und wär nid dezue stah chan de tuet mir eifach leid, willer schlussendlich nid ehrlich zu sich sälber isch. das het gar nüt mitemne emotionale wrack oder ähnlichem ztue, da het eifach mit üserer verdammte natur ztue.
das gschissene männer-i-bi-krass goht mer so uf de wecker. jede vo üs, unabhängig ob mit titte oder mne schwanz oder beidem isch sch verletzt worde, jede vo üs het scho schmerze gha, und verdammt, das het eifach nüt mit männlichkeit ztue, wenn eim t muetter verreckt und me de hart spiele muess. oder eim die langjöhrig fründin verloht und so tuet als wür eim da alles am arsch verbii go - aber insgeheim dehei brüele ûnd - achtung männlich - ihri gfühl mit alkohol verdränged. ihr sind genau die gliche pussies wo brüeled will me es bébé hät, kein dreck besser.

und wär en kleiderstil als männlich taxiert, mit dem/dere würi gern i 5 johr nomol über da thema diskutere. ob eine en harte hund isch oder e riese muschi liit eigentli nur i de entwicklig, i de erfahrige, und nöd a irgendwelche statusymbol.

Post zuletzt editiert am 10.01.2010 um 19:34 von HospitalFood

#34 10.01.2010 19:11

ech ha nüt gäg männer wo eri gfühl chönd zeige. aber so emotionswracks send eifach es no-go, das aber au bi fraue.
för mech esch en maa halt aber emmer no eine, wo eim beschötzt, sech au mol chli als "bad-boy" uffüehrt, wo männlech au usgseht, sportliche körperbau het, etc.
ech weiss ned, velecht esch die asecht vo "maa" eifach en gwöhnigssach. ech bevorzoge aber eher die "maskuline" männer :) au die chönd (ned öbertrebe) ehrlech ond gfühlvoll si ond ganz nätt ond omgänglech si. me muess eifach de weich chärn träffe ;) ond das längt mer scho.

#35 10.01.2010 19:28

bi eus ischs öppe usgliche, han nie gross übr das nah denkt...

eher weniger, chunt denn oft schwul übere.

das scho, abr denke, sich selber als frau chönne schütze isch au ned schlecht.

#36 10.01.2010 22:15

› HospitalFood juhu wenigstens 1 sinnvolle bitrag bis jetz.

wenn er do üchi vorrussetzige postet ect. wösseder, vo mer us gseh, ned was liebi esch.
als obs drofa chunt wiesech öprt azieht ^^ haha, mer sell doch azieh derfe was äim gfallt..?

wiso settid fraue bi filme hüüle dörfe und männer ned? hend männer kei gfühl oder was ^^

ojee ^^

#37 10.01.2010 22:18

ich hätt froid wenn min Fründ ängeri hose ahhetti als ich :).

und ich han au lieber eine wo chli gfühl zeigt. susch chönti mer ja grad so guet en Stei zuetue.

Post zuletzt editiert am 10.01.2010 um 22:22 von Pflegeleicht

#38 10.01.2010 22:28

Ne für was isch mer zäme? dänn chan mer ja au zäme entscheide.. Aber han lieber en "richtige" Maa wo villicht au mal es "arsch" isch, anstatt eine wo der wie en Hund nahlauft, alles macht was du seisch, und sis ganze läbe nur no nach mir richtet..

Es git SEHR WENIGI wo guet usgsehnd in röhrli jeans. aber wenns passt wiso ned? Solang er no usgseht wie en Maa.. :D

Söll er doch de Held spile, wenns ihn glücklich macht. hani nix dagäge, ab und zue isch es au sehr nützlich... Wenn ers nöd übertribt.

#39 10.01.2010 22:56

niemals hed öpper vorgshriebe de maa muss de ershd shritt mache ^^
s'hed sich hald eifach so eriegnet..und zu feminine männer... :sleep:
ich glaub eifach s'hed sich vill g'änderet und si lauffe halt eifach eleganter ume. und nümm mit XXL chleider und mached eine uf herte siech will si das hinder sich hend und so..
und jedem das seine ^^ mer sell doch umelauffe wie mer sich wohlfüühlt und sini gfühl chönne zeige wie mer sich fühlt.

#40 10.01.2010 23:43

Ich mag feminimi Männer. Odr eifach androgyni Gsichter *.*

Es git feminimi Männer, die xehnd beßer us als e Frau :lol:

Und Männer wo Träne vergießed find ich toll!

Post zuletzt editiert am 11.01.2010 um 00:13 von Sakura

... und deine Meinung zu "feminine männer"?

Um eine Antwort zum Thema feminine männer schreiben zu können, musst du eingeloggt sein. Login | Registrieren