ForumWeltgeschehen - NewsGaddafi vs. Helvetia

Gaddafi vs. Helvetia 01.09.2009 20:03

Eine kleine Schmierenkomödie oder doch etwas mehr?

Da wird Gaddafi's kleiner Prügel-Sohn in Genf verhaftet. Papa Gaddafi wird wütend, beendet diplomatische Kontakte und spricht "Wirtschaftssanktionen" gegen die Schweiz aus. Zwei schweizer Wirtschaftsleute dürfen Lybien seit einem Jahr nicht mehr verlassen.

Und nun ging der Bundespräsident ohne Mandat des Gesamtbundesrats nach Lybien, entschuldigte sich und unterschrieb einen Vertrag nachdem ein internat. Schiedsgericht das Vorgehen der Genfer Polizei überprüfen soll. Mündlich wird zudem die Freilassung der beiden Wirtschaftsleute in Aussicht gestellt.

Und nun folgt der Salat erst... Lybien hat ihren Richter für das Schiedsgericht nicht rechtzeitig bestellt und somit den Vertrag, den notabene vorallem Gaddafi selber wollte, nicht eingehalten - 1 1/2 Wochen nach seiner Unterzeichnung.

Und die Geiseln werden nicht freigelassen - nein, noch besser. Gaddafi fordert für die Freilassung anscheinend 850'000.-- ... als "Kaution".

Was nun?
Wer trägt die Schuld am Debakel?
Sollte man mit Lybien künftig überhaupt noch Geschäfte machen?
Und wieso trägt Gaddafi eigentlich immer eine Sonnenbrille? Und warum Merz nicht? :geilesiech:

#1 01.09.2009 20:23

ich find die hättet sin sohn eifach nöd bestrafe sölle
sondern die ganz gschicht vertusche

#2 01.09.2009 20:24

also s gepäck söll ja scho ide schwiiz sii ... xD

neii , findes super , wiemer chli geld umenandschicked mit de swiss air force und so eusi usländische beziehige pfleged :)

de gaddafi het dank em blick bide schwizer igschlage , letshti ish im gschäft öppis ned so gloffe wie's de chund gern het welle , denn hets grad gheisse : WAS ish eigedlich los bi ihne , simmer da bim gaddafi une ?

de KIM JONG Il het doch au eh sunnebrülle , sind eifach alles pokerface liebhaber xD

#3 01.09.2009 20:42

Nein. Eine Errungenschaft unserer Rechtsstaats ist (bzw. war es bis jetzt), dass das Recht für jeden gleichermassen gilt. Selbst wenn eine konsequente Strafverfolgung der Schweiz Nachteile bringen sollte. Genau das unterscheidet Rechtsstaaten von Bananenrepubliken.

Merz hätte sich nicht entschuldigen dürfen, selbst wenn dadurch Schweizer Firmen Millionenaufträge entgehen sollten.

#4 01.09.2009 20:45

Ich hoff Merz verpisst sich (man entschuldige den Ausdruck) endlich aus dem Bundesrat, nimmt die Calmy-Rey gleich mit und wir können aus der Situation noch profitieren.

Wie heisst es noch so schön? Ius respicit aequitatem. Justizia ist nicht umsonst blind. Es ist zwar naiv, in unserer Welt noch mit sowas argumentieren zu wollen, aber man sollte zumindest versuchen sich daran zu halten. Der Sohn des Wüstenfuzzis hat eine Straftat begangen, das ist Fakt. Das er dafür nicht bestraft werden sollte, nur weil sein Vater in Afrika (lol) n antisemitischer Diktator ist.. ja. Leuchtet natürlich ein. Ist dann auch selbstverständlich dass unser sehr geehrter Herr Merz sofort die in der Schweize geltenden Regeln der Demokratie untergräbt und selbständig irgendetwas rumpfuscht. Natürlich ohne Erfolg. Lawl..

Post zuletzt editiert am 01.09.2009 um 20:49 von Tsar

#5 01.09.2009 20:48

bi ja ke militärfan aber da gits eigentli nur eis >>>> Sonderkommando abeschicke und Befreiigsaktion durefüehre xD jaja mir dumme schwiizerlis . Mit de Amis müesst sones 3t Welt-Land nur 1x sone Scheiss abzieh und de isch fürobe ;)

Und übrigens chan dSchwiiz uf Lybie verzichte, da mir grad mal 3% vo eusem Erdölverbruuch vo dene beziehnd...alles fadeschiinigi Argument

PS: De Gaddafi isch eifach en grössewahnsinnige Freak genau wie de Kim Jong Il und all die andere Despote oO und witzigerwiis chauft er für sini Megaparty usgrechnet ide Schwiiz woner ja neuerdings so hasst für 8 Millione Luxusuhre zum verschenke ii :D rofl

Post zuletzt editiert am 01.09.2009 um 20:53 von inf3rno

#6 01.09.2009 21:03

dem penner sött mer en bombe in garte schmeisse.

#7 01.09.2009 21:03

ich bin für en militärischi befreiigsaktion vo dene 2 geisle... :sleep:

#8 01.09.2009 21:17

ich bin für en militärischi befreiigsaktion vo dene 2 geisle...

Das wäre für die Schweiz eher schwierig. Ich frage mich aber, wieso unser Geheimdienst nichts unternommen hat. Die Geiseln waren nicht im Gefängnis, sondern in der Schweizer Botschaft. Hätte man denen nicht Bärte ankleben und falsche Pässe ausstellen können? (Mal ganz vereinfacht gesagt.)

Desweiteren frage ich mich, wieso wir jedes Jahr viele Millionen in die UNO einzahlen, diese in solchen Situationen aber nicht mal einen bösen Brief schreibt.

#9 01.09.2009 21:34

:lol: en militärischi befreiigsaktion. huere spassvögel. das sonderkommando wör lybie doch nedemol uf de charte finde. :roll:

am merz sis reisli zeigt doch schön, dass d'schwiz weder vom bundesrot oder volk regiert werd, sondern vo es paar geldgierige wirtschaftsgeier. de merz esch doch au nor en hampelma vo paar scheiss lobbyiste - wer glaubt ernsthaft, dass die entschuldigungsaktion wäg de geisle passiert esch? öber die stoht jo nedemol öpis im vertrag. "upsla, die hemer jo ganz vergässe..." :roll: ond di bürgerliche grossmüüler schüsse jetz natürli gäg en calmy-rey wo sich es johr lang standhaft gweigeret het sich bim gaddafi z'entschuldig. klar het do en hampelma à la merz müesse härehebe wo jetz dummerwiis au no grad bundespräsident esch.

absoluti katastrophe was mer do zämegfurzt het.
aber semmer mol ehrli:
intressiert sich irgend es anders land för die misere vo de schwiz? schwizer geisle in lybie ond anderi staatschefs schüttle am gaddafi-arsch grinsend d'händ. ein hoch auf den isolationismus!

d'schwiz stürzt sich doch in ein ussepolitischi krise nach der andere - ond ehrli gseit muni da scho biz miteme böse grinse zur kenntnis nä wils ebe genau uf die engstirnigi, isolationistischi ond geldgeili politik zrugzfüehre esch. ond s'schönst a de ganze sach esch, dass am ändi d'verursacher vo dene krise am meiste profit ade urne us de krise chönd zieh. dummheit machts möglich.

Und übrigens chan dSchwiiz uf Lybie verzichte, da mir grad mal 3% vo eusem Erdölverbruuch vo dene beziehnd...alles fadeschiinigi Argument

so en blödsinn. lybie esch de haupt-ölliferant vo de schwiz wo bisher knapp 75% vom import usgmacht het. allerdings gits gnueg alternative. logisch söt mer mit dem hanswurscht kei handel me betriebe. aber do send üsi opportunistische profiteure wohl anderer meinig.

#10 01.09.2009 21:40

Isch d'Schwiiz abhängig vo Libye oder ned?
Bitte nochdänke :roll:

Post zuletzt editiert am 01.09.2009 um 21:41 von Sakura

#11 01.09.2009 21:47

› LoveMoney bei diesem Post:

Si hänen ja gar nid bestraft?! Er isch Untersuechigshaft gsi, wie jede, wo es vermuetlichs Verbräche begange het.
Und isch no schwer e Verhaftig z vertusche (usser mr hätten verschwinde loh), wenn dr Sohn en "würd gern mit Atombombe um sich schmeisse" - Idiot isch, wo in eim vo dene berüehmt berüchtigte Schwiizer Foltergfängnis gsi isch.. ^^

Zum Thema:
Was nun?
Abwarte und Tee trinke, mir hän alli Trümpf us dr Hand geh... dä machtverbländeti Beduin wird sä denne scho mol heischicke oder zum 50 Jubiläum, anstatt vo Schauspieler an gstellte Hirichtige, ufknüpfe...
...leider ischs fürs AAD10 warschinli au z spot...

Nunja, wie scho gseit hän mir alles wo mir in dä Hand gha hän uns loh wägneh und das no eifacher als wenn dr Gaddafi emene Baby dr Lolly hätti welle chlaue...
Wenns nach mir gange wär hättä mr die 5 Milliarde CHF woner uf unsere Banke gha het, lieber beschlagnahmt, bis die Schwiizer wieder zrug sin... anstatt sä loh abhebe...
Zuedäm hän sich wohl es paar Politiker lieber welle profiliere, anstatt öpis z erreiche...

Nö ganz sicher nid.
So sozial wie ich mängisch bin, würd ich die (kollektiv) uf ihrem Erdöl ver... loh, nur bis dr Gaddafi und sini Compadres wäg sin, verstoht sich^^
Und ganz ehrlich unseri 2 Nachbarstaate; bessergseit d Regierige vo Italie und Frankriich sind mr sit 2, 3 Täg so richtig richtig unsympatisch... Dr eint Regierigschef goht mitem Gaddafi bitzeli go Feschte (zue Spektakel wie Schauhiirichtige) und dr ander schicktem es paar Fremdelegionär zue dä Fiirlichkeite (in friedlicher Mission)...

Und wieso trägt Gaddafi eigentlich immer eine Sonnenbrille? Und warum Merz nicht?
Nunja, je gschmackloser d Mensche desto gschmackloser d Kleidigstück... :ugly:

#12 01.09.2009 22:04

de blick hed mal de gaddafi als guet kleidet bezeichnet (also ned das er VIEL chleider ahed, sondern das er style hed)... :ugly: negscht mal söttets gschieder pfeffermünz in tee tue.. :P

#13 01.09.2009 22:37

Ich understütze die kritische Stimme da inne voll und ganz. Allerdings versuecht ich glich nazvollzieh, was de Gaddafi, Qhadafi, Ghadahfi, Danimmkafi - whatever - so hässig macht.

De Sohn isch sowiit mir bekannt isch mitem Diplomatepass greist oder? Mer verhaftet ja susch i de Schwiiz au kei Diplomate, jedefalls nöd das ich wüsst. Die hend immer sonen Sonderstatus. Und de ohnehin exzentrischi Gaddafi fühlt sich natürlich über die negativi Sonderbehandlig apisst, keis Wunder, ischem eigentlich au nöd z'verüble. Und da er eh en witzige Paradiesvogel isch chaner sich nahezu alles erlaube und macht das dummerwiis au und füllt demit eusi Gratisziitige mit amüsante Brichterstattige. Mer *hust* -Herz, was willst du mehr als einen weiteren Cirque Politique du Soleil?

Wieso de Mr. Lybien e Sunnebrülle treit? Will er e exzentrische, luschtige Typ isch xD Uf e sehr makaberi Art und Wiis isch mer de Typ sowieso sympathisch. Das isch so de Blocher uf Ecstasy wo die arabisch Welt mit de afrikanische verbindet und debii so richtig uf de Putz haut :ugly: :lol:

Post zuletzt editiert am 01.09.2009 um 22:39 von HeWhoKnows

#14 01.09.2009 22:41

de hueresohn hetti verginngged : D

#15 01.09.2009 22:47

@ caedryan
ned jede wo en diplomate-pass bi sich het, het au diplomatische sonderstatus. dä het de gadaffi-sohn nämli ebe ned gha.

#16 01.09.2009 23:04

› LoveMoney bei diesem Post:

ja,genau,und somit kleinbei geh-.-

#17 01.09.2009 23:14

› HeWhoKnows bei diesem Post:
De Sohn isch sowiit mir bekannt isch mitem Diplomatepass greist oder? Mer verhaftet ja susch i de Schwiiz au kei Diplomate, jedefalls nöd das ich wüsst. Die hend immer sonen Sonderstatus.

En Diplomatepass bedütet grundlegend mal gar nix.
Und d Genfer Polizei het mineswüssens au abklärt, ob dr Gaddafi Sohn nebem Diplomatepass n Diplomatestatus gniesst... denne hätte si nämli nix dörfe mache...

Wie dem auch sei...

Das en Hannibal Gaddafi aber nid würkli es Unschuldslämli isch, weiss mr ja, unter anderem ischer ja in Frankriich wägä illegalem Waffebsitz und Körperverletzig zu 4 Mönet bedingt verurteilt worde, natürlich in Abwäseheit... ^^
Anstatt es grosses Tamtam mache dazumals hättä mr lieber d Gaddafi Gälder igfore, bis unseri Staatsbürger wieder zrugsind... mir sind nunmal weder e Vetomacht in dr UNO, no e NATO Mitglied, no irgend süscht was ^^ aber unseri Trümpf usspiele würde mr ja nie, drfür goht n Bundespräsi chli go es Stück Klopapier unterschriibe :ugly:

Und wäg dim Blocher uf XTC :ugly: nidmal ufeme Candyflip mit Crackentzug würd dä sich so beneh :ugly:

@ › Gabriel
Nunja ^^ Gschmäcker sind halt verschiede, ich lauf (wenn ich würd Fasnacht mache) ämel mit ähnliche Gwändli ume an dr Fasnacht ^^

#18 02.09.2009 03:14

Gaddafi vs. Helvetia
Mooooooooooortaal Combaaaat!
Fight!

Finish her Gaddafi!

:hase:

#19 02.09.2009 07:31

Was nun?
ja was nun, gueti frag.
wie scho erwähnt isch worde, mir hend kei trumpf me im ärmel.
am gschidste lieber nüt mache als nomal son mist unterschriebe.. wär schomal en afang .

isch natürlich schwierig ds beurteile, wemer di gnaue ablöif nid kennt.
i würd jetz mal sägä ds gsamtpaket machts us. us bundespräsident gahtmer mire meinig nach nid ohni
abklärige uf lybie und unterschriebt son füdle vertrag.

wome agäblich utnerschriebt damit dgeisle frei chömet (was no annähernd verständlich wär gsi)
aber im vertrag staht kes wort vo de geisle. "mündlich abgmacht" ...ja aber hallo ?
zeigt doch eidütig dases um öpis ganz anders isch gange bi dem vertrag.

nei sicher nid. schoppet dem idiot nüm witerhing geld in arsch. söll i sim erdöl ersuufe.

Und wieso trägt Gaddafi eigentlich immer eine Sonnenbrille? Und warum Merz nicht?
wüll dsunne halt sehr aggressiv isch ds lybie :P de gaddafi en gsundhetisbewusste mönsch isch und somit sini auge schützt.

#20 02.09.2009 08:34

Sorry aber wieso sötti er sich plötzli a internationale gsetz halte, wenn er sit 40 jahr sowieso gmacht het, was er het welle? Er erinneret mich echli amene 11 jährigs Bonzechind, wo sich als früähpubertiärende usgit, jedem verzellt daser scho 15'000 Fraue im Bett gha het und meint er segi Gott, wil er denkt, er segi makellos. :roll:

Es wäri doch so eifach für d'schwiiz (gsi) sich geg so eine z'wehre? Sini Milliarde konti z'freeze isch nur eis guets bispiel.

Was mich au extrem apisst isch, das d'UNO genau weiss, das de Gaddafi sich so scheiss nöd erlaube döfti und trotzdem nüd unternimmt.

Wär ich zu sim 40tä "gay-diktatur-ich-bin-gott" fescht iglade worde, den au nur für es stuck chueche. aber bestimmt nöd, damit ich ihm in arschchrüüche chan....*hust* Berlusconi *hust* :roll:

Post zuletzt editiert am 02.09.2009 um 08:34 von Sophiesbraut

... und deine Meinung zu "Gaddafi vs. Helvetia"?

Um eine Antwort zum Thema Gaddafi vs. Helvetia schreiben zu können, musst du eingeloggt sein. Login | Registrieren