ForumIT - PC - TechnikHP Notebooks / Akkus -> Schrott

HP Notebooks / Akkus -> Schrott 11.03.2010 12:25

Hallo zusammen

Ich habe mir vor ein paar Tagen ein HP Notebook zugelegt (Pavilion dv6-2157ez). Nach dem Starten ist mir aufgefallen, das die Akkuanzeige keine Verbleibende Zeit anzeigt. Ich habe nach dem Problem gegoogelt und nicht wirklich viel darüber gefunden. Ich habe mich auf den HP Supportseiten erkundigt, bis ich schlussendlich zum Schluss kam, mich an den HP Support zu wenden. Und ich glaube meinen Augen nicht als ich folgendes Mail von HP bekommen habe:

Sehr geehrter Herr XYZ,

vielen Dank für Ihre Rückmeldung.

Die von Ihnen gewünschte Funktion ist in Windows 7 Bestandteil des Betriebssystems und muss zusätzlich von der Batterie unterstützt sein.
Die von uns mit dem Notebook vertriebenen Batterien unterstützen diese Funktion leider nicht. Ich hoffe dass Ihnen meine Informationen geholfen haben. Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gern zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
HP Email-Support

Habt ihr sowas schon mal gehört? Ist es heute nich Standard das die Akkus das unterstüzen? Würdet Ihr das Gerät zurückbringen?

Thread zuletzt editiert am 20.04.2010 um 09:12 von Jo

#1 11.03.2010 12:41

De HP support cha teils scho rächt lausig si...

Abr allg. hani ghört, die Paviliion "tattoo"-Notebooks siged eh ned so super... i ha es Elitebook und da gsehni au ,wielang min akku no hebt. :/

#2 11.03.2010 12:44

aso be mer stemmts eh ned waser azeigt. weni de akku usstecke seidr e haub sutnd und noch 10min ischer scho dunde :lol:
aber hani trotzdem no nie gseh dases das ned azeigt.

wenns di stört, chasches scho zruggä. aber wenns susch es guets esch wördi etz persönlech nüt mache

#3 11.03.2010 12:57

› Apatheist bei diesem Post:
De HP support cha teils scho rächt lausig si...

Abr allg. hani ghört, die Paviliion "tattoo"-Notebooks siged eh ned so super... i ha es Elitebook und da gsehni au ,wielang min akku no hebt. :/

Aso ganz ehrlich. Mis Laptop woni vor 8 Jahr occasoin übercho han, het das scho chönne. U jetz plötzlich isches kei Standard meh? Mh, klar si d Elitebook besser. Aber ja, i5-430M und 6GB RAM bechunsch äbä scho nid grad überall über.

› Tirea bei diesem Post:
aso be mer stemmts eh ned waser azeigt. weni de akku usstecke seidr e haub sutnd und noch 10min ischer scho dunde :lol:
aber hani trotzdem no nie gseh dases das ned azeigt.

wenns di stört, chasches scho zruggä. aber wenns susch es guets esch wördi etz persönlech nüt mache

I ha ihne itz gschribä, das si mir seuä säge, obs überhoubt Akkus git, wo das chöi. Wüu schüscht schliifts scho ziemlich!

#4 11.03.2010 13:23

› scream

Weiss nid, s liit warsch. ned mol umbedingt a HP sälbr. Vilich ischs halt eifach en defekt, sus mal ischicke. Normal ischs uf allfäll nöd :confused:

#5 11.03.2010 13:24

› Apatheist bei diesem Post:
› scream

Weiss nid, s liit warsch. ned mol umbedingt a HP sälbr. Vilich ischs halt eifach en defekt, sus mal ischicke. Normal ischs uf allfäll nöd :confused:

Lut HP isches ja kei Defekt.. sondern äs wird nid unterstützt. U dr kolleg wo s gliche Grät kouft het, het s genau gliche. Nur Prozentazeig, kei Zyt :(

#6 11.03.2010 13:26

› scream bei diesem Post:
Lut HP isches ja kei Defekt.. sondern äs wird nid unterstützt. U dr kolleg wo s gliche Grät kouft het, het s genau gliche. Nur Prozentazeig, kei Zyt :(

Ja guet, stimmt. Es steit jo, Win7 isch da Hardwarebedingt. I ha vista und es elitebook 8530p, und ha ke probs und en suberi azeig :)

#7 11.03.2010 13:27

wenn das s'einzige manko isch würen bhalte. find ez nur e prozentazeig nüt tragisches, mer chans ja denn öppe ischätze.. xD
aber isch en witz, das hützutags akkus vertriebe werded ohni die funktion, und wo au d'funktion vom win7 nöd unterstützed.. ^^

#8 11.03.2010 13:38

› Jo
Ja du gäu, i hane ja ersch 2i täg. S wär ou öppis anders wenns zB Akkus git wos när dermit funktioniert. Wüu ä guetä Akku wetti mir de eh mau no choufä. U für so chly deheimä duets würklich d Prozäntazeig ou. Aber finges eifach schad, dasmä die 5.- ono het müesse spare bi HP. Das wär mir jetz aso betroost nid i sinn cho vorem verkouf z überlegä ob das funktioniert oder nid. Und us mirä Sicht isch das vorä Marke wie HP eifach z erwarte gsii
Aber i ha gfunge äs Laptop mit i5-430m und 6GB RAM isch eifach für 1399.- s verdammt guets Priis leistigs verhäutnis. Wemäs so mit angernä agebot vergliicht.

› Apatheist
Mh, das ganze nennt sich Smart Battery das isch ä Standard für Akkus u das wird bi Win XP, Vista, 7 etc. igsetzt um äbä das ganze chönne azzeige. Und ja, lut HP unterstütz äbä dr verbouet Akku d Agab nur in Prozänt und nid in h:m:s

#9 11.03.2010 13:39

› scream

Angere akku uftribe evtl? :)

#10 11.03.2010 13:40

Habt ihr sowas schon mal gehört? Ist es heute nich Standard das die Akkus das unterstüzen?

Von diesem Problem habe ich noch nie gehört. Aber ich kann es mir gut vorstellen. Pavilions sind für Heimanwender. Man bekommt viel Leistung und Zeugs wie Webcam für wenig Geld. Dafür wird an anderen Orten gespart (Displayscharnier, Lüfter oder eben Akku). Ich kann von Heimanwender-Sachen von HP nur abraten, seien es Notebooks, PCs oder Drucker.

#11 11.03.2010 16:43

also ich han erst vor churzem es hp business notebook kauft und bimir klappt alles wunderpaar. das hani nonie ghört.

#12 11.03.2010 16:44

das esch doch eifach en windows7 seich :ugly: (alles ufs betriebssystem abschiebe :geilesiech: ) chasch der jo e rächner mache wo der emmer usrächend wie langs no god :ugly:
abr ech glaub a so öppis gwöhnsch di schnöu, ned?

#13 11.03.2010 17:33

aso ich han au es hp notebook und bi mir zeigtses eifach in prozent ah... han glaub na gar nie e azeig gseh wos d'ziit zeigt. :ugly:

#14 11.03.2010 17:40

› wishmasterIN bei diesem Post:
also ich han erst vor churzem es hp business notebook kauft und bimir klappt alles wunderpaar. das hani nonie ghört.

Ja, geit mir äbä ou so! Darum bini ja ou so verblüfft.

› Tirea bei diesem Post:
das esch doch eifach en windows7 seich :ugly: (alles ufs betriebssystem abschiebe :geilesiech: ) chasch der jo e rächner mache wo der emmer usrächend wie langs no god :ugly:
abr ech glaub a so öppis gwöhnsch di schnöu, ned?

Rächner si huärä ungnau, da dr Stromverbruch vorallem dervo abhanget was du machsch am PC... und de änderet sich ja d Zyt. Mh gwöhne... weiss haut nid. Im momänt bini grad nid eso ungerwägs.. aber schüscht eich schono...

› pancake bei diesem Post:
aso ich han au es hp notebook und bi mir zeigtses eifach in prozent ah... han glaub na gar nie e azeig gseh wos d'ziit zeigt. :ugly:

Mh. okay... äbä das hani jetz ou, u das hani äbä bis jetz no nie so gseh gha!

#15 11.03.2010 18:04

› scream bei diesem Post:
Ja, geit mir äbä ou so! Darum bini ja ou so verblüfft.

Rächner si huärä ungnau, da dr Stromverbruch vorallem dervo abhanget was du machsch am PC... und de änderet sich ja d Zyt. Mh gwöhne... weiss haut nid. Im momänt bini grad nid eso ungerwägs.. aber schüscht eich schono...

ich han prozent und ziit :ugly:

#16 12.03.2010 00:51

Praktisch aui Akkus chöme vo Sony ide Notebooks
und die hei säxh scho sehr viu gleistet ide letschte paar Jahre.
Mä erinneret säch sicher no a die explodierende Akkus.^^

PS: Es isch nid dr Akku sondern t Ladeelektronik, chunnt o vo Sony. ;)

#17 12.03.2010 01:11

das sind immer die geilste, die wone trabi chaufet und d leistig vom ne ferrari erwartet.

aber isch ja klar, mer zahlt en bruchteil devo aber het alli extras natürli au. sind ja alli dumm wo de ferrari kaufet.

#18 12.03.2010 15:09

das ligt a windoooooof...

mit linux geit das alles!! :) haha microsoft entwicklet sech immer witer zum ne riiieeessseeee nooob!

#19 12.03.2010 15:10

› blubb88 lol du besch wie euse lehrer. hauptsach alles geg microsoft werfe obwohls ned mou dra lid :ugly:

#20 12.03.2010 15:22

› Tirea klar ligts a dem .. windows 7 wott aues zertifiziert ha und das choschtet jede hersteller wo irgendöpis mit hardware zu due het .. wie zB HP... und was das abelangt vo microsoft.. de lueget mau weli system wo wichtig si wie webserver, filserver, firewall usw.. die loufe aui mit linux.. wiso ächt wöu microsoft das eifach nid uf d reihe bringt .. scho nur wäg de sicherheit.. und i ha z vergnüege gha letscht wuche ar cebit s nöie phone 7 (das isch z neue microsoft mobile) z teschte und es het sech innerhaub vo 5 min 2 mau ufghänkt.. viil spass.. :P

... und deine Meinung zu "HP Notebooks / Akkus -> Schrott"?

Um eine Antwort zum Thema HP Notebooks / Akkus -> Schrott schreiben zu können, musst du eingeloggt sein. Login | Registrieren