ForumWeltgeschehen - NewsNacktscanner

Nacktscanner 08.01.2010 21:00

Wie man in den Medien mitbekommen hat, wollte ein Terrorverdächtiger
letztens ein Flugzeug explodieren. In der Unterhose hatte er sein Bombenmaterial
platziert und er sei Mitglied des
Terrornetzwerkes Alqaida gab Obama bekannt.

und nun werden also allmählich diese Nacktscanner zur Pflicht.
Die Kosten belaufen pro stück um die 150'000 Euro
Interessant desweiteren ist noch, das schon im Sommer dieses Jahres
diese 300 Scanner von Rapiscan, welcher der Hersteller dieser Scanner sind,
bestellt wurden.

Der kanadische Transportminister John Baird bestätigt sogar"!", die Scanner wurden schon viel länger bei den Herstellern bestellt und sagt: "Das ist etwas an dem wir schon ungefähr seit 15 Monaten arbeiten."
und wer muss schlussendlich die Kosten für das alles bezahlen?
Wir natürlich, durch höhere Gebühren auf dem Flugticket oder unseren Steuern.

Bild von Shibby

Bild von Shibby

Was haltet ihr von diesem neuen Sicherheitssystem?

Findet ihr es gut um somit noch sicherer zu reisen?

Denn wir alle wissen ja, *hust* 9/11 hat ja die ganze Welt
verändert.

Oder seid ihr dagegen, weil es ein Eingriff der Intimsphäre ist?

Ist es zudem ein weiterer Schritt zum gläsernen Menschen?

#1 08.01.2010 22:04

huere geil, ich well sones teil di hei xD

#2 08.01.2010 22:07

› Rebel
ja aber würkli :P

#3 08.01.2010 22:10

› Niikiita bei diesem Post:
› Rebel
ja aber würkli :P

ebe gäll ^^

#4 08.01.2010 22:27

Ich schrib mer denn "ACHTUNG ich bin en Terrorischt!111!!!!" uf de Buch :ugly:

Nei ganz im Ernscht: Ich find die Idee beknackt. S'Reise wird müehsamer aber nöd sicher. Was hets sitem 9/11 nöd alles für Veränderige gä und trotzdem lauft en Terrorischt mitere Bombe eifach ine?

Dezue chunt no: http://www.shortnews.de/start.cfm?id=697480

Wer en Terrorischt isch und wott öppis bewürke chunt au dure. Sprengstoff chan mer i gringe Mänge selber zämemixe und irgendwie ines Sandwich dritue oder es Buech und das merkt ken Mensch.

Wieso also das au no?

Post zuletzt editiert am 08.01.2010 um 22:32 von CommanderSpock

#5 08.01.2010 22:49

› CommanderSpock bei diesem Post:
Ich schrib mer denn "ACHTUNG ich bin en Terrorischt!111!!!!" uf de Buch :ugly:

Nei ganz im Ernscht: Ich find die Idee beknackt. S'Reise wird müehsamer aber nöd sicher. Was hets sitem 9/11 nöd alles für Veränderige gä und trotzdem lauft en Terrorischt mitere Bombe eifach ine?

Dezue chunt no: http://www.shortnews.de/start.cfm?id=697480

Wer en Terrorischt isch und wott öppis bewürke chunt au dure. Sprengstoff chan mer i gringe Mänge selber zämemixe und irgendwie ines Sandwich dritue oder es Buech und das merkt ken Mensch.

Wieso also das au no?

Den chönt mer doch gnau guet so gar nüt mache wenn die sicherheitsforschrifte eh nüt nötze (?) :ugly:

Post zuletzt editiert am 08.01.2010 um 22:50 von Astr0naut

#6 08.01.2010 22:50

› Astr0naut Das seit ja niemerd, s'einzige wo ich demit wot zum uusdruck bringe, isch, dass sinnlosi Sicherheitsmassnahme müend vor de Intimsphäre halt mache.
Susch müemmer irgendwenn i de Underhose deteschta und en Arzt stat det wo eus wie bi de Ushebig an Sack langet. Villicht hemmer ja e Bombe us Nanoteili debii :roll:

Post zuletzt editiert am 08.01.2010 um 22:51 von CommanderSpock

#7 08.01.2010 23:06

› CommanderSpock aso i fende ned das mer be dene bilder jetzt wörkli öbis gseht.. ^^ stört mi öberhaupt ned iwie.

#8 08.01.2010 23:16

› Astr0naut Aso binre Fraue gset mer aso ned unwenig. Abgse devo gats doch au chli um's Prinzip. Wenn mer bi allne Sache seit "ja sooo schlimm ischs ned" (wie zB bim Biometriepass) denn stömmer irgendwenn mal vorem Scherbehuufe wo sich "Summe vo dene nöd so schlimme Sache" nennt...

#9 08.01.2010 23:36

isch mir doch schisse glich. solang ich i eim stuck amim zielort achum lan ich mir au mini haarfarb uf de pass speichere und mini brüst underme scanner aluege xD
das isch schliesslich dere ire job die geiled sich ja nöd eine dra ab xD

#10 09.01.2010 00:18

also wenn me mit somne scanner die bombe bim Abdul Farouk gfunde hätti bzw. so en Scanner sowas ohni wiiteres entdecke cha, findi scho, dass äs ä gueti sach isch. und wa meinsch mit bi fraue gseht me unwenig, › CommanderSpock ? wie gross dass d brüst sind, gseht me au ohni scanner :) bi männer wärs eher no es thema mit ihrem willy :P

#11 09.01.2010 00:19

und wenn gits all die sicherheitskontrolle bevor mer in zug istigt, oder z'züri in globus goht und und und... :roll: dass sich die ganzi sicherheits-paranoia uf de flugverchehr konzentriert esch doch total verblödet.

wer sich unter lüt mischt, goht emmer es gwüsses risiko i. läbet demit. basta.

#12 09.01.2010 00:44

› Air Ja okay, mer gset bi beidne ned unwenig, aber ich glaub füre Fraue wo grad 2 Gschlechtsmerkmalszone het isch das no fasch unagnehmer als für de Maa.

› AFireInside Absoluti Zuestimmig

#13 09.01.2010 10:50

› CommanderSpock Aso be dem 1. beld chönt mer gnau so guet meine es esch es schlächts beld vonere mumie oder so. do gseht mer jetzt wörkli nüt..

#14 09.01.2010 10:54

› Astr0naut Etz nämemer mal s'Bild vom Scanner Nummer 2 und scho gsets andersch us ;) Aber meh als das spillt nachwievor s'Prinzip e wichtigeri Rolle.

Post zuletzt editiert am 09.01.2010 um 10:56 von CommanderSpock

#15 09.01.2010 11:01

› CommanderSpock bei diesem Post:
› Astr0naut Etz nämemer mal s'Bild vom Scanner Nummer 2 und scho gsets andersch us ;) Aber meh als das spillt nachwievor s'Prinzip e wichtigeri Rolle.

De willy gseht mer ned^^ aso wenns jetzt so wär wie be de röntgestrahle vo gwösse superhelde, das mer wörkli alles super gseht, hätti verständnis. aber so.. me gseht eifach d'omriss vom mönsch ond en graui flächi.. naja, ohni verschednigi meinige wärs jo langwilig :D

#16 09.01.2010 11:02

› Astr0naut Ja das Bild isch ja no chlii, ich wette mit dir, wenn das Bild no 5 Mal grösser ufeme HD Screen gsesch, gset mer da no chli meh ;)

#17 09.01.2010 11:30

naja mech störts etz ned, abr fends langsam scho chli onnötig. wer bombe wöt dri brenge, schaffds au ergendwie..

#18 09.01.2010 11:39

› Astr0naut bei diesem Post:
› CommanderSpock Aso be dem 1. beld chönt mer gnau so guet meine es esch es schlächts beld vonere mumie oder so. do gseht mer jetzt wörkli nüt..

stellt sich d'frog ob do biz öpis wegreturschiert worde esch, oder ned? wieso mer alles genau söt gseh usser de mister pimmelmann wär ja ned so logisch. i denk also scho dass mer do alles genau gseht.

i fend durchus dass sicherheitschräft die möglichkeit söte ha. i fends aber unnötig, dass jede passagier so kontrolliert werd. da chamer au uf verdachtsfäll beschränke.

Ps: wieso het dä ufem foti eigetli en pistole im anus? :ugly:

#19 09.01.2010 11:50

esch das ned no schädlech, wäge strahle und so?

#20 09.01.2010 13:29

@ CommanderSpock
@ LTF

Soviel ich mitbecho han het die neusti Generation vo Nacktscanner e Software wo die obe zeigte Bilder in Piktogramm umändert.
eingefügtes Bild
Bi "Fund" wird denne eifach e schematischi Darstellig zeigt wo en Gegestand isch.
Aschliessend chunt nachhär wieder s abstaste usw zur awändig...

@AFI

Iverstande, es isch vollkomme verblödet.
Aber das het wohl drmit z tue, das d Flugzüüg s attraktivste Attentatsziel isch, da d Ufmerksamkeit am grösste isch...
Und das die meiste wo istiige ja sowiso scho Schiss drvor hän das si die 10'000 Meter durch en technische Defekt abegheie :P

@Boring

Die Grät laufe ja nid mit Röngestrahlig, sondern mit irgendwelcher Strahlig im Bereich zwüsche Infrarot und Mikrowelle, sogenannter Terahertzstrahlig.
Und wär jetz seit: uuuuh, Mikrowellestrahlig isch doch Gföhrlich! --> Handys, W-Lan, Bluetouth usw. sändet durchs Band im Mikrowellebereich.

... und deine Meinung zu "Nacktscanner"?

Um eine Antwort zum Thema Nacktscanner schreiben zu können, musst du eingeloggt sein. Login | Registrieren