Coheed Dude, du hesch nöd würklich en Plan vo Philosophie oder? Wieso redsch du also vo Relevanz?
Dass Gott kei Relevanz het isch öppe gliich dumm wie z'säge, dass de Witz inere Komödie nöd vorhande isch. Oder s tragische Element imene Theaterstück.
Gott het e riesigi Relevanz, öb er jetzt existiert oder ned. Scho ellei, dass mer drüber diskutiered zeigt, dass er für euses Kulturverständnis e grossi Relevanz het. Ohni en Gott hettis nie en König Louis gä wo seit, dass er vo Gott erwählt isch, ergo hettis nie e Revolution gä und infolge dessen chönt mer de Code Civile grad vergässe. Oder d'Chrüüzzüg... Det het Gott durchus e Relevanz gha, findsch ned?
Ich glaube au ned a Gott, aber so Ussage würd ich nie mache.
De Nietzsche het mal gseit, dass Gott tot isch. Aber das stimmt ned. Scho ellei dur de Gedanke, dass er chönt existiere oder überhaupt isch (öb tot oder lebendig) macht ihn für eusi Gedanke scho wieder relevant. Gott existiert - als Gedankekonstrukt, genau wie Liebi. Und das isch de Underschiid. Liebi isch de abstrakti Begriff für zu chemische Prozess assoziierti Sache, Gott isch en abstrakte Begriff für e Hypothese (oder besser gseit für unzähligi Hypothese).
Dasses sich nöd lohnt drüber z'diskutiere isch wieder falsch. Jede Mensch i de Gschicht het sich gfrögt, wie eusi Welt entstande isch, was de Sinn vom Läbe isch. Und da sich de Mensch nöd chan vorstelle, dass nachem Tod nüt isch, will er sich d Unendlichkeit nöd würklich chan vorstelle, hetter s Konstrukt vomene Läbe nachem Tod agfange. Bliibt nur no d'Frag, wer für die Sach verantwortlich isch. <- So funktioniert s'menschliche Denke. De Mensch isch immanent i sich selber, er chan sich nöd vorstelle, wie mer als Leu oder als Muus denkt. Er isch de Mensch udn chan nur i menschliche Bahne denke. De Mensch chan öppis erschaffe, ergo muess de Mensch erschaffe worde sii. Das isch de Gedanke wo hinder Schöpfigsmythe stat.
Und mer wäred hüt nöd so wiit, wenns kei Philosophe gäbti, wo sich mit dene Hypothese beschäftiget hend. Na dis na hend sich d'Philosophe vo de Religion befreit und stönd hüt als Bindeglied zwüschedem Mensch und de Wüsseschaft.
Kei Chemie, kei Physik isches, wo de Zämehang vo Mensch und Sprach erchlärt - Das isch de Anthropolog. De Gedanke mag en Hirnstrom sii, wo zwüsched Synapse hin und her gschosse wird, aber das isch nöd s'Wese vom Gedanke. Verstasch was ich meine? Vill Philosophe kritisiered a de Wüsseschaft Folgendes: De Newton het d'Schwerchraft erkännt, aber ned sis Wese.
Was Liebi isch wird der jede Mensch andersch beantworte. Für jedes Individuum hets e anderi Bedüütig, und um das gats i de Sprach. Bedüütig.
Was macht es Ding zum Ding? Genau. De Mensch. D'Dinghaftigkeit (acc. Heidegger, Sein & Zeit) wird ersch dur de Mensch bestimmt. Nöd durch sich selber.
Edit: Also denn lass mal hören. Higgs-Teili sind nämlich ned umesuscht als Gott-Teili benennt worde

Isch dir ufgfalle, dass du dir grad widersprichsch?
Sicher ist, dass nichts sicher ist. Selbst das nicht. 
Das funktioniert aber nöd, wenn du Relevanz und Existenz vo öppisem NEGIERSCH. Es seit niemerd, das mer nöd sött hinderfröge. Mer sött durchuus. Aber Das isch kei Freicharte zum jeglichi Philosophie und Sprachwüsseschaft (was e grossi Errungeschaft vo eusere Ziit isch) über Bord z'werfe und ellei d'Wüsseschaft zelle la.
Das chani au gern no undermale miteme Zitat vom Surak, notabene de grösschti Philosoph vo Vulcan - man bedenke, dass Vulkanier absoluti Rationalischte sind
"The spear in the other's heart is the spear in your own: You are he. There is no other wisdom and no other hope for us but that we grow wise. "
Wie chasch du a öppisem wachse, wenn du öppis für d Menschheit wichtigs ignoriersch?
Eimal meh muess ich es Zitat zu dem bringe, das mal vo mim Namensvetter:
"That is wise. Were I to invoke logic, however, logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few. "
dies ist ein thread im forum psychologie, philosophie. ich wüsste nicht, weshalb meine argumentation nicht von substanz sein sollte.
Ich understelle dir nöd e fehlendi Substanz - jedi Asicht het sini Substanz, aber es het düütlich weniger Substanz uf pragmatischer Ebeni, als in theoretischer. Dini These sind jung und ungestüm, nöd würklich wohlüberleit und keinesfalls weise. Sie sind sehr naiv.
wer nicht abstreitet, denkt nicht nach.
Falsch, das isch eifach die negativi Art nazdenke. Mer chan au nadenke ohni öppis abzstriite. Au wenn ich selber nöd religiös bin und glaub Vertreter vom Atheismus der ersten Stunde würd ich trotzdem nie zum Schluss cho, dasses kei gschiidi Forscher gä het i de Religion.
Wie chasch du innerlich wachse, wenn du ei Siite vo de Medallie garnöd aluegsch und dich nur mit einere beschäftigsch? Wie chasch du wüsse, dass kein Gott existiert, wenn du s'Wese vo Gott nöd versuechsch z'verschta?
Wenn du dich schniidsch und blüetisch, hesch zwar d'Erkenntnis gmacht, dass das nöd guet isch, aber d Bedüütig devo hesch nöd erfasst.
Alles i eusere Welt het e Relevanz, wenns als Gedanke existiert.
Post zuletzt editiert am 04.01.2010 um 18:13 von CommanderSpock