Boot!?

Hi Leutz

Fragte mich wies bei euch mit Bootfahren aussieht? Hat jemand vielleicht nen Bootsschein(Motorboot)?
Wer will ihn?
Ich persönlich habe schon drüber nachgedacht die Bootsprüfung zu machen, weil es einfach geil ist auf nem See zu chilln und hier und da mal rumzufahrn :P


greez
Malina

Malina +937

I hane yacht und du? ;E
es U-Boot! :P
Tuilagi

Tuilagi +3806

I zwei Wuche es neus :) aber wer bruucht den scho en Motor...

Weidlinge für die Männer

gelöschtes Mitglied

gelöscht

hani vorletscht sommer gmacht. jetzt bruchi nor no en yacht. :ugly:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Und scho gli isch wider Summer :)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Ich han en segelprüefig ufem meer gmacht, han aber angst vorem meer ^^
Has damals nur für min Dad gmacht, demiter nit elei an Kurs muess.
A de Prüefig ish er denn aber chrank xy. :ugly:
Ich bi nie meh go segle het sich also so eichtig glohnt. ; )
Boot ish was anders und überlegi mir au sho lenger :)
NextWeek

NextWeek +114

ich fahre pedalo :ugly:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Habe es mir schon überlegt. Den Schein hätte man schnell und günstig gemacht, aber das Boot ist dann teuer... :ugly: Auch die Miete ist nicht billig.

Auf dem Hallwilersee machen weder Motorboot fahren (Tempolimit) noch Segeln (schwacher Wind) Spass.

Auf dem Meer ist es was anderes: ein Nachbar hat den Hochseesegelschein und geht jedes Jahr nach Kroatien. 5-10 Mann Besatzung, wochenlang auf dem Meer, das ist toll!
gelöschtes Mitglied

gelöscht

gelöschtes Mitglied

gelöscht

jo bootsprüefig hani etz.. :D mi Vater schafft bir Bootsvermietig und cha daher jenschti Böötli uslehne..  X.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

miin daddy hät es boot & sobald ich 18 biin machii d prüefiig au .. ich rate diir nur d prüegiid ufme fluss z mache ish zwar shwerer abr dn kennsh diie richtig mit de strömige uhs wo uf em see nöd so häsh .. ;-)
@tedIbear +grml
was het das ganze kostet u wo?
i gang immer am walesee goso 6-8 ps böötli go miete :D

aber wot chli shneller si so 30 ps oder :) , i liebe das brumme vom motor :D

@acturus xD ja de halblitersee :D det bruchsch das ned^^ osserd es chliss schluchboot wod vo badi zu badi gasch ^^
gelöschtes Mitglied

gelöscht

[user Electrified]

Ja aso für alli Papier zahlsch ca. 250.- + ca. 15 - 20 Fahrstunde.. (hani ebe au nid mösse zahle.. :D )
Chasch eigentli a jedem see mache und machs nid ufem Fluss..  X. Googlisch am beschte mol..
[user TedIBear] bei diesem Post:
[user Electrified]

Ja aso für alli Papier zahlsch ca. 250.- + ca. 15 - 20 Fahrstunde.. (hani ebe au nid mösse zahle.. :D )
Chasch eigentli a jedem see mache und machs nid ufem Fluss..  X. Googlisch am beschte mol..


ja da werd denk so wie e autoprüefig sie..
xD wiso ned fluss?
gelöschtes Mitglied

gelöscht

I ha nu kes muss es aber nu gu chlaue. gell du [user Anura] ;)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

[user murmel] understah diiiich!!!! :captain:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

motorbootfahrer sind ds fuhl zum ruedere und ds dumm zum segle - mach de segelschiin, dasch VIEL cooler ;)
Malina

Malina +937

[user Electrified] bei diesem Post:
es U-Boot! :P


:O
[user FlatWhite] bei diesem Post:
:O


:D wämer tüschle
Malina

Malina +937

[user Electrified] bei diesem Post:
:D wämer tüschle


Hmh... Heds glaswänd?
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.