Geführte Gruppenreisen

beatnut

beatnut +1963

Hallo zusammen

Da ich absolut nicht der Alleinreiser bin und es bei meinen Freunden dieses Jahr eher schlecht aussieht mit Ferien bin ich nun auf der Suche nach einem guten Anbieter für Gruppenreisen oder aber einer anderen, coolen Möglichkeit sich einer Gruppe anzuschliessen.

Das Internet ist ziemlich voll von Anbietern, was es nicht unbedingt einfacher macht, den "richtigen" Anbieter oder die "richtige Reise" zu finden. G-Adventures, STA Travel etc... habe ich in jedem Fall schon genauer angeschaut :)

Gerne würde ich im September bereits verreisen, voraussichtlich habe ich eine Woche Ferien.

Hinsichtlich Reiseziel bin ich ziemlich offen, für eine Woche macht es aber sicherlich wenig Sinn, 20 Stunden in den Flieger zu sitzen :) Auch bin ich offen was die "Art" der Reise angeht (Bus, Bahn, Wandern, Aktiv, Rundreise, Sternfahrt, etc...).

Wer von euch war schon mal auf einer geführten Gruppenreise und mit welchem Anbieter? Wie waren die Erfahrungen?

Freue mich auf eure Tipps und Erfahrungsberichte :)

Alleine reisen?

Stimme enthalten
Quasssel

Quasssel +2723

Schätzi, s TM esch imfall tod :confused:
Jedefalls, e be im April ufre gfüehrte Tour gse in vietnam, 12 täg. Be au elleige gange, mer hei denn no 2 schwizerinne i e gruppe gha, paar düschti, bulgarier und de rescht vo de typische englischsprächende länder. Mer hei e super ziit gha zäme, und e mache nommeno so ferie =)

buecht hani uf moja-travel.net/ und esch eich tip top gse, met dere site hetme ned viel z tue, die döi eifach e huufe toure sammle und die eich vermittle und ahbiete =) e ha "vietnamIntro" gmacht, abr nüt für de wenn nomme 1 wuche hesch =)
beatnut

beatnut +1963

ja, i weiss, aber i ha denkt i probiere mis glück trotzdem :) und i han ja scho e gueti, sinnvolli antwort becho ;)
danke viel mol für de tipp, be grad gsi go luege, het wörkli cooli sache debii =)
Katie

Katie +1079

Über G Adventures han ich e reis ide USA gmacht vor paar jahr und d gruppe isch würkli super gsi, au vom altersdurchschnitt här okei. Es git au so „Schnäppchen- reisli“ ( 18-to something tour heisseds glaub) z.B wod vorallem campe duesch, defür sparsch einiges geld ii...
iKyY

iKyY +4168

Ich ha vor 1.5jahr e 'G adventures' tour vo mexico-belize-guatemala gmacht..
Super gruppe gha vo 18ni bis ca 37i..

Vor 8 jahr z australie hani e 'Contiki' tour gmacht.. chönd nur lüt zw 18 und 35jahr die tour mache..

Bi sehr z friede gsi mit beide Tourunternähme..
Sehr tolli lüt gha und super erfahrige gmacht :)
Viel spass🎉👏🏻
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.