Verlassene Orte

gelöschtes Mitglied

gelöscht

Hallo zusammen


Ich fotografiere seit ca. einem Jahr als Hobby. Ich suche immer wieder neue Orte und werde in der Natur oft fündig.
Nun suche ich eine verlassene Fabrik oder Villa für tolle Fotos. Ich habe lange im Internet gesucht, viel gefunden, aber keiner will verraten wo diese Gebäude stehen.

Kennt ihr solche Gebäude?
Habt ihr auch schon dort Fotografiert? (Fotos? :) )
Würdet ihr preisgeben wo sich diese Gebäude befinden, wenn man danach fragt?
Wie habt ihr diese Gebäude gefunden?

Verlassene Gebäude sind...

Stimme enthalten
gelöschtes Mitglied

gelöscht

hmm wo oder i wellem umfeld sölled die gebäude denn si?
gelöschtes Mitglied

gelöscht

sanatorio del gottardo isch ä tripp wärt ;)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

gelöschtes Mitglied

gelöscht

ah cool werdi sec her mal verbii gah weni mal frei han.
besucher aargau, basel und züri währ cool.... aber bin so oder so für jede tipp dankbar :)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

okee i frag mal en kolleg wo das au scho es paar mal gmacht het. Wasi weiss dases in Italie mega viel so gebäude git.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Es het mal so en Site gäh, wo glaub au im TM gshared worde isch mit recht geile Locations, weiss leidr d site nümme :(
Monella bei diesem Post:
ah cool werdi sec her mal verbii gah weni mal frei han.
besucher aargau, basel und züri währ cool.... aber bin so oder so für jede tipp dankbar :)

gid so en alti uusbrännti fabrik in roggwil... weiss aber nöd öb die no stad...
goatse bei diesem Post:
chasch da bizzeli go fötele :D

http://de.wikipedia.org/wiki/Prypjat_%28Stadt%29

also krass geil uusgse würs ja scho uf föteli xD aber öb das überläbsch xD
Samsemilia

Samsemilia +550

Gang nach DAHME in Brandeburg. Isch so richtig alts.Westdütschland mit etlichi alte Bunkeralage etc.
Z aarau hätz cooli alti hüsser und fabrik gebäude bini au scho xe
Tuilagi

Tuilagi +4111

craft

craft +126

gelöschtes Mitglied

gelöscht

wishmasterIN guggelmaa areal.
iljarta

iljarta +98

muesch uf Berlin go, do geht's ganz vell so verlassni, tolli Ort! :)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

wishmasterIN bei diesem Post:
also krass geil uusgse würs ja scho uf föteli xD aber öb das überläbsch xD


No Problem, hanä kolleg wo gsi isch und paar us mim Stamm-Hardwareforum hei ä Reis dert härä organisiert, mir hets leider terminläch nid passt. =(
Ga aber öpä nächst Jahr.

Edit:
Bis 100m het mä säch luut em Kolleg chönnä nechere,
si aber no nid aui Gebäude für Touristä frei gä.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

http://www.urbanexploration.ch
http://www.fotofactum.ch

hie findsch sichr einiges :)

Wäre ruinene o was?
Wenn jo chöme mir die i sinn:
Burg- & Schlossruine
- d ruine neu falkenstein z balsthal (SO)
- d alt bechburg z holdrbank (SO)
- schlossruine dornek in dornach (SO)
- ruine pfeffingen (BL)
- schlossruine birseck z arlesheim (BL)
Machsch es Foti fo mim Herze. *schneidritzcry*
gelöschtes Mitglied

gelöscht

HaareImGesischt jööööööö :( ez hani grad chli mitleid. :nischdraurischsein:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

HaareImGesischt bei diesem Post:
Machsch es Foti fo mim Herze. *schneidritzcry*


:rofl: herrlech!
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@ tema

ha ghört dases e Solothurn e huufe leeri Fabrike söll ha womer ganz eifach zuegang hät..
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.