Der Bachelor

beatnut

beatnut +1949

Guten Morgen zusammen

Gestern Abend kam auf 3+ die Sendung "Der Bachelor". Ich glaube, im CH-TV ist es bereits die 3. oder 4. Staffel. Für die, die es nicht kennen, hier ein paar Infos:http://www.3plus.tv/bachelor

Was haltet ihr von solchen Sendungen?
Ist es überhaupt möglich, in einem solchen Rahmen ernsthaft einen Partner zu finden?
Glaubt ihr, dass in dieser Sendung alles zufällig so ist, oder dass das alles auch nur gespielt ist?
Gefällt euch der aktuelle Bachelor Vujo Gavric?
Vielleicht eher an die Jungs: Welche der Frauen gefällt euch am besten?

Ich persönlich finde es eher lächerlich und herausgeworfenes Geld (Ich möchte gar nicht wissen was diese Sendung kostet), trotzdem ist es erstaunlich, dass anscheinend viele "Der Bachelor" schauen, die Einschaltquoten scheinen zu stimmen... Ich kann mir nicht vorstellen, dass unter den jeweils 20 oder 25 Frauen zufälligerweise gerade genau DIE RICHTIGE ist.
Meinem Geschmack entspricht Vujo nicht gerade und auch der hellste scheint er nicht zu sein.

Nun bin ich auf eure Meinungen gespannt...
gelöschtes Mitglied

gelöscht

endli gits de thread!! xD ich ghör au zu dene deppe wo das lueged ich finds eifach lustig.. de vujo isch en riiiiiese loser und die einte fraue naiver als es setti erlaubt sii :lol:
pimp90

pimp90 +232

Sind alles schauspieler ;)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

pimp90 aber mer chan doch nöd so doof sii und als schauspieler s gfühl ha dass das de karriere-start isch oder?!

ps. de vujo isch kein schauspieler, das weissi.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Em Büro näb mir schafft eini wo ide letschte Staffle mitgmacht het, muen jedes mol lache weni si gseh :D
I luegs ame au us spass aber ernst neh chamer sowas ja ned :D
gelöschtes Mitglied

gelöscht

pimp90 bei diesem Post:
Sind alles schauspieler ;)


Wär seit, dass sie ir Realität nid au so dämlich si?! :roll:
Mir isch dä ganz Frauezirkus z'längwilig. Finge Bauer sucht Frau intressanter.  X.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

ich luegs und liebes! :geilesiech:
ach, de typ isch so tüfgründig, vo dem chönemer no was lehre jungs:

«Ich weiss selbst, ich bin geschaffen, um zu lieben.»

«Es war ein mega schwieriger Entscheid für mich. Ich musste überlegen, nachdenken.»

«Ich habe mir etwas Romantisches einfallen lassen und zwar einen superschönen Sonnenuntergang.»

«Das Lachen von Lara. Boah. Wunderschön, das haut mich gleich um. Das ist ein Smiley. Ich glaube, wenn ich am Morgen aufstehen würde und ihr Lachen sehe, macht das alle glücklich. Nicht nur mich.»

«Du hast das gewisse Etwas, was ich nicht herausfinde was, ob das wirklich das gewisse Etwas ist.» :geilesiech:

«Emotional ist bei ihr etwas durchgegangen - durch den Körper. Und sie hatte schon ein bisschen feuchte Augen.»

«Ich habe der Lara in die Augen geschaut, die Spannung war verloren, sie hatte keinen Blick mehr. Sie hat einfach nur noch ins Leere geblickt. Ich durfte nach hinten gucken, hinter ihre Augen. Es war einfach ah.»

min absolute fav:
«Was es genau ist? Es macht mich nachdenklich. Aber einerseits auch nicht, weil es mir irgendwie auch so eine riesige Freude macht, dass irgendwo in meinem Körper irgendetwas gemacht wird, was ich selbst nicht herausfinden kann, was es ist. Weisst du, was ich meine?»
--> alte, das teil nennt mer "latte"!


«Wenn ich mich entscheide, dann passiert es auch.» genau so isches! :geilesiech:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@Aries :rofl:
Zu guet!
caessl

caessl +150

De vujo isch n mega grusige schleimbüütel. & dfraue all 5kg liechter wens ke schminki druf hettend.

& kollegine vo ihne sind au nöd gad di hellschte :D :geilesiech:
http://thats-me.ch/members/caessl/_LyILyDrUcBYVkrTK.jpg
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Also ich finde die Sendig mega, äh.. interessant und äh.. super aspruchsvoll. Wel ich han äh.. mega müesse nastudiere und ich ha mer was speziells la ifalle la.. spannig isch weg gsi..ich han dörfe hinder d'auge äh..sehe und ich han mega so gfühl gha, aber irgendwie hani au nüt gfühlt es isch super schpeziell gsi. ich ha no nie sowas .. äh mega tolls dörfe..äh chöne..gspühre i mir..es het mit mim körper irgendwas gmacht..es isch no nie da gsi..das macht mich nachdenklich..aber irgendwie au nöd wel es sich mega toll gsi und es het sgwüsse etwas, wo mer sich fragt, ob das s'gwüsse etwas isch wo eim riesigi freud macht..verstahsch was ich will sege?
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@dimigustafsson bei diesem Post:
Also ich finde die Sendig mega, äh.. interessant und äh.. super aspruchsvoll. Wel ich han äh.. mega müesse nastudiere und ich ha mer was speziells la ifalle la.. spannig isch weg gsi..ich han dörfe hinder d'auge äh..sehe und ich han mega so gfühl gha, aber irgendwie hani au nüt gfühlt es isch super schpeziell gsi. ich ha no nie sowas .. äh mega tolls dörfe..äh chöne..gspühre i mir..es het mit mim körper irgendwas gmacht..es isch no nie da gsi..das macht mich nachdenklich..aber irgendwie au nöd wel es sich mega toll gsi und es het sgwüsse etwas, wo mer sich fragt, ob das s'gwüsse etwas isch wo eim riesigi freud macht..verstahsch was ich will sege?

das tönt als ober än fuessballer wär :lol:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@dimigustafsson i verstah di ! :lol:
snoe bei diesem Post:
pimp90 aber mer chan doch nöd so doof sii und als schauspieler s gfühl ha dass das de karriere-start isch oder?!

ps. de vujo isch kein schauspieler, das weissi.


sinds nöd. kenne eini wo mitmacht, aso kenne si nöd gued, aber sii wett model werde, vo dem her chani mir denke wege was si i dere sendig mitmachd (;
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Clash das isches ja, er isch ... heb die fest, es isch mega speziell und er het sich was toll ifalle la extra für äh..dich .. fuessballer bim fc rapperswil ;E zviel chopfbäll oder so ;)

kassiopaija isch au äh mega speziell igfalle la worde vo mir .. für dich.. voms ganze herze ich ha da so äh.. bsundrigs nadenke müesse..isch mega schwer xi
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Someonelikeyou jaa guet als model chanis gad no verstah wenn mer vilich s gfühl het mer findet so meh uftraggeber, will mal ganz gemein gseit als model muesch ja nüt im grind ha sondern nur guet usgseh.. aber für de ganzi rescht machsch di doch eifach nur lächerlich.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@dimigustafsson aww, nur für mich :bina: mues sege bin schwer beidruckt :lol:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@Aries DAS «Ich habe mir etwas Romantisches einfallen lassen und zwar einen superschönen Sonnenuntergang.» isch min absolute fav :rofl: ab dem bini fasch gstorbe!
gelöschtes Mitglied

gelöscht

kassiopaija ja hey ich äh.. isch MEGA e schweri entscheidig gsi
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@dimigustafsson wotsch die rose vo mir aneh ? :rot:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

kassiopaija also äh es isch e mega schweri entscheidig xii. wenn du die rose äh.. wilslch aneh .. denn lach jetzt ;E
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@dimigustafsson :comeon: :=D:
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.