The Purge

Vrijheid

Vrijheid +1890

Was haltet Ihr von den Purge-Filmen?
Habt ihr sie gesehen?

Ich bin durch Zufall im Internet darauf gestossen, und muss sagen das der doch schon ziemlich gehypt wird.
Habe beide Teile neulich geschaut und fand sie nicht schlecht.
Was ich sehr schade finde, dass die Filme unter "Horror" zu finden sind, was für mich persönlich kein Horror ist.

Meine Frage an euch, ist der Film nach eurer Meinung den Hype wert? Ist es so gar nicht eure Art von Filmen oder findet ihr ihn einfach nur schlecht?

Was mich auch interessiert, bei welchen Filmen ihr wirklich "angst" hattet?

Danke für's durchlesen. :anbet:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

The Purge finde ich ein sehr interessanter Film. Vorallem den Aspekt, dass die Reichen sich verschanzen können und die Armen sich abknallen. In der Realität gibt's das das ganze Jahr durch und nicht nur an einem Tag. :gruebel:

The Amityville Horror ist ein sehr guter Horrorfilm! Habe mir fast in die Hosen gemacht :blush:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

muss än huerä hype si wäni zerscht muss go google um wases überhaupt gaht^^
Vrijheid

Vrijheid +1890

@Saaandy bei diesem Post:
The Purge finde ich ein sehr interessanter Film. Vorallem den Aspekt, dass die Reichen sich verschanzen können und die Armen sich abknallen. In der Realität gibt's das das ganze Jahr durch und nicht nur an einem Tag. :gruebel:

The Amityville Horror ist ein sehr guter Horrorfilm! Habe mir fast in die Hosen gemacht :blush:


Beim ersten Teil, hat mich diese eine Szene berührt, als der kleine Junge den farbigen Mann in das Haus gelassen hat um ihn zu helfen und dafür quasi die ganze Familie bestraft worden ist. Man muss sich vorstellen, bei uns würde so was passieren und man wird bestraft dafür, dass man farbigen Menschen geholfen hätte.
Ich finds irgendwo noch ein bisschen kritisch..

Danke für den Filmtipp :yes:

Clash bei diesem Post:
muss än huerä hype si wäni zerscht muss go google um wases überhaupt gaht^^


Ich hans au nur per zuefall gseh^^ aber ich kör vo überall wie toll de Film sigi und de legende wird mache und blah blah blah^^

Ich han nid mal gwüsst dases schomal ei Teil geh het
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Purge sind zwei gueti streife, ufde psycho bringed di hald wie i allnrle film die maskene.... :) )
Vrijheid

Vrijheid +1890

chip bei diesem Post:
Purge sind zwei gueti streife, ufde psycho bringed di hald wie i allnrle film die maskene.... :) )

Die Maske gsehsch mitlerwile au überall. S verleidet doch irgendwie es bitz oder nöd?
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Ich fends genial. Super Film.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Zoralina chan mich ihre aschliesse. De 2. Teil findi aber geiler
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@choogi i Find beid Teil guet.abgseh vo einere Szene im 2.Film, die sich chli Gränzwertig:-)
Vrijheid

Vrijheid +1890

Zoralina bei diesem Post:
@choogi i Find beid Teil guet.abgseh vo einere Szene im 2.Film, die sich chli Gränzwertig:-)


Weli meinsch?
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Die streife legende? Nope! Das chasch vergesse!
hangover

hangover +244

The Purge isch en super Föum.. ömu de 2 Teil.
Isch sehr empfählenswärt :D
gelöschtes Mitglied

gelöscht

en richtige Horrorfilm isch "The Mothman"

:lol:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

ha beidi teil gseh und muess säge: naaaja :lol: be bim 2. i de hälfti iipennt
gelöschtes Mitglied

gelöscht

@SHOGUN w0rd! Wenni drah tänk hanni scho schiss hütt abig ellei di heime zsi!
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Vrijheid bei diesem Post:
Ich hans au nur per zuefall gseh^^ aber ich kör vo überall wie toll de Film sigi und de legende wird mache und blah blah blah^^

Echd ez? Ich ghör nur vo überall wie schlecht de isch :lol:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Vrijheid wo de alt maa zude Riiche gat und sich sozäge verchauft das di Riiche sicher Purge chönd:-)
Det häds sones beld geh woni Gränzwertig Fend, susch Guete Film.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

xnmax :rofl: ich finds immer s Beste, wenn das dämliche "gwwrrgggggwwwrrrrrr"-Grüsch chunt, bevor mer dä Mothman im Spiegel gset :rofl:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Sind minnr meinig nah beidi sehenswert obwohls 1 besser isch als s anarchy. Und sölleds doch en hype drum mache, isch schliesslich en film. Isch doch bi allem so: chunt was guets wirds vo de massi ufgsoge bis es au sichr de hinterletscht mitkriegt het. Bzw children of men isch au supr was so was-wäre-wenn-film ahgaht. Und wend mr scho bim thema film sind: lucy isch absolute schrott. So, bin fertig.
de ersti teil hettmer huere gfalle. vor allem wemmer bedenkt, was füres chlieses budget die gha hend.
de zweiti teil hani nid gseh. aber vo dem teil ghörtmer au nid viel guets
gelöschtes Mitglied

gelöscht

DreiZweiEins so en seich! de 2. Teil isch ächd heftig. obwohli de 1. teil au guet fend, isch de 2. Besser.
weiss ned ober no im Kino lauft , aber das wär e guete Film fören TM Träff;-)
chaderne nur empfehle.
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.