Accesoires

Connyp

Connyp +28

Hi,
Ich versuche gerade meinen Style zu ändern, daher kommt auch meine Frage. Welche Accesoires findet ihr gut und wie verändert das euer Style? Wie seid ihr zu eurem Stil gekommen?
Why

Why +1981

Clairs... Det bechunsch s geilschte züg.. Und qualitativ echt hochwertig... S beschte am ganze : niemmer lauft mit dem scheiss ume!

Nei jetzt im ernst.. Da fehlt doch no n link ide ileitig damit d werbig au sinn macht :pfui:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Poilee de link, de hani gsuecht!
Ja echt, de link... wett min style drum au mit accesoires ufpimpe #moët
Nodotsam

Nodotsam +1799

TheGhostInside bei diesem Post:
Ja echt, de link... wett min style drum au mit accesoires ufpimpe #moët


Lieber di style ufpimpe aus di Pimp uf ds style :M
TheGhostInside fang doch mit dine 13 chräbsarte im arschloch ah ;)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Style esch en Frog vor Persönlichkeit. Also Frog die, welsch der gfalle oder dinere Umgäbig.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Poilee Doch doch, aber halt praktisch und weniger gsellschaftlich orientiert :=D:
Leia

Leia +97

Poilee er isch d stylequeen i jedem obdachlosezentrum
Leia

Leia +97

obscurus bei diesem Post:
Leia Du weisch jo, was sich liebt neckt sich.


Danke, etz beni für mindistens 2 mönet usdröchnet
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Leia Du wersch mer jo emmer sympatischer :chch:
Fox

Fox +3

Secondhandlädeli`s :wub:
de eigeni "Style" entwicklet sich automatisch. Es isch es ästhetisches teilabbild vom eigene charakter und wird nöd durch meinige usserhalb vo sim eigene fründeschreis beiflusst.
alles was mer a sim stil veränderet mitem ziel ide gsellschaft besser akzeptiert zwerde oder dergliche, chamer nöd als eigene stil aluege bzw. isch e selbstverlügnig.

grad bi persone im öffentliche lebe chamer e guets bispiel ableite:

Kay One - Style & das Geld (feat. Sonny Black)

definition vo vielne lüt: Style isch wer geld hät und vonere grössere gruppe akzeptiert wird.

verscherzt mers aber mit de "falsche" lüt isch mer innert chürzister zit alles anderi als stilvoll, selbst wen ebe genau die lüt de stil früener mal in himmel globt händ:

Bushido - Leben und Tod des Kenneth Glöckler


drum: wer charakter hät schisst ufd meinige vo anderne lüt und zieht sis eigene ding dure.
alles anderi sind soziali überlebenskünstler oder arschlecker
Why

Why +1981

Geisterchat bei diesem Post:

drum: wer charakter hät schisst ufd meinige vo anderne lüt und zieht sis eigene ding dure.
alles anderi sind soziali überlebenskünstler oder arschlecker


Sorry aber da bini jetzt absolut ned dinre meinig.
Gid vill lüt wo es chlises selbstbewusstsi hend, aber en wundervolle charakter. Ich red jezt ned zwingend vo mier, will ich glernt han mich vo anderne ned z beeiflusse(negativi meinige)... Anderi meinige sind zum Teil au sehr wichtig und hälfed eim ja au sache usmne andere blickwinkel z gseh... Und es heisst ned dasmer gad n mitläufer isch, wenn mer uf anderi meinige lost. Min drischiss vom tag :beer:
Geisterchat aso minnere meinig nah, wer kei wert ufd meinig vo anderne luet leit, schisst uf niemert sondern dem isches egal. Wer voll ufd meinig vo amderne luet schisst, de beiflusst dmeinig vo anderne glich(;
Pflegeleicht

Pflegeleicht +6005

Poilee guete drischiss vom tag <3 made my day ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🦄
Poilee

ich han mit mim satz eher gmeint das die lüt das mached, wo sie für richtig haltet und nöd jenes nachbetet wo ihri idol oder irgendwelchi lüt mit meh ifluss tüänd bzw. sogar vo ihne verlanged um "debi" zsi.
klar chönd mensche en liebe charakter ha und glichzitig aber überhaupt kei selbtwertgfühl - han gnueg sotigi lüt scho kenne glernt. bi ihne zieht eifach sganze lebe mit liechtgschwindigkeit a ihne verbi
Melena

Melena -7

Hi,
mein liebstes Accessoire ist und bleibt die Handtasche. Ich habe wirklich viele Handtaschen zuhause und kaufe mir trotzdem ständig neue. Meistens sind es keine teuren Taschen, aber einige Marken Taschen befinden sich auch in meinem Besitz. :) Ich muss allerdings dazu sagen, dass ich mir solche teuren Taschen gebraucht kaufe. Die letzte Markentasche, die ich mir gekauft habe, wer eine Second Hand Handtasche von Chanel, habe sie bei diesem Anbieter catchys.de/taschen/chanel gekauft. Ich bin mit allen meinen Taschen zufrieden und trage jedes einzelne Modell sehr gern.
Liebe Grüße
Quasssel

Quasssel +2749

Melena zeig mol böppi
Quasssel bei diesem Post:
Melena zeig mol böppi

aber beidi, wett luege obs glich gross sind. wenn ned, mobbe mer di
Connyp

Connyp +28

Melena bei diesem Post:
Hi,
mein liebstes Accessoire ist und bleibt die Handtasche. Ich habe wirklich viele Handtaschen zuhause und kaufe mir trotzdem ständig neue. Meistens sind es keine teuren Taschen, aber einige Marken Taschen befinden sich auch in meinem Besitz. :) Ich muss allerdings dazu sagen, dass ich mir solche teuren Taschen gebraucht kaufe. Die letzte Markentasche, die ich mir gekauft habe, wer eine Second Hand Handtasche von Chanel. Sonst habe ih bei diesem Anbieter seidenland.de/seidenwaesche-dessous/dessous-accessoires Super Dessous gekauft. Ich bin mit allen meinen Sachen zufrieden und trage jedes einzelne Modell sehr gern.
Liebe Grüße


Na ja Handtaschen machen aber noch keine Style. Gehört zwar ein wenig dazu aber so wirklich ist es weniger Stylish wichtig. Ob Hose oder Kleid macht eher einen Unterschied. Nach der Hosenzeit habe ich mich im letzten Sommer endlich dazu durch gerungen Kleider zu tragen. Nach ca 2 Monaten war es dann endlich kinda normal.

Leider kamen hier im Faden sehr wenig Vorschläge und ich glaube die Schuld liegt teilweise bei mir. Da ich euch ja auch nicht übermittelt habe was mein Style überhaupt ist.

Style 2017 grau und schwarz, Pullover und Jeans. Sommer 2018 Kleider die mit der Zeit immer bunter wurden- Gelb-Blau-Rot.
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.