Kraftsport - supplements

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gelöscht

Nabend, diejenigen, die von euch Sport machen, welche Nahrungsergänzungsmittel nehmt ihr?-wenn überhaupt?

Protein, multivitamin, zink, kreatin... etc.

Und wo kauft ihr diese? ein bekannter Vertreiber ist pfood, welche anderen erfahrungen habt ihr gemacht mit Herstellern?

Und was meint ihr, wie weit sind Sup's sinnvoll und mit welchen Supplements habt ihr die besten erfahrungen gemacht?


Ich möchte in diesem thread nichts über anabole steroide, testosteron, wachstumshormon usw. höhren, denn diese substanzen sind verboten und gefährlich.
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gelöscht

whey, casein, maltodextrin, bcaas,glutamin,creatin ( nur phasenweise )

natürlich ein gutes Multivit und Omega 3/6/9 caps

wie gesagt das sind nur ergänzungen, um eine gute ernährung von 4-6 kleinen Mahlzeiten am Tag kommt man nicht drum rum.


so könnte etwa ein optimaler tag aussehen

06:00 Uhr
Whey Protein Shake mit Glutaminen

07:00 Uhr
6 Eiweisse, eine Tasse Oatmeal mit einem Löffel Peanut Butter

10:00 Uhr (Preworkout)
1 Dose Thon, 2 Scheiben Vollkornbrot, 1/4 Avocado

12:00 Uhr - Workout

13:00 Uhr
Whey Protein Shake mit Glutaminen

14:00 Uhr (Post workout)
220g magere Hühnchenbrust, 1 Tasse weissen Reis, 1/4 Avocado

17:00 Uhr
220g Lachs, 2 Tassen braunen Reis, 1/4 Avocado

20:00 Uhr
220g magere Hühnchenbrust, 1 Tasse braunen Reis, 1 Avocado

22:00 Uhr
Casein Protein (Nachtprotein) Shake mit Glutaminen


ich finde die shops hier um einiges zu teuer.. ich bestelle meistens im ausland oder fahre selber kurz über die grenze..
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gelöscht

Nime nur no Weider Premium Whey Protein nachem Training :)
Han früher aube no Creatin gno aber bin nit so dr Fan gsi dervo!

Kaufe aube uf www.fitnesswelt.ch
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Nabend, diejenigen, die von euch Sport machen, welche Nahrungsergänzungsmittel nehmt ihr?-wenn überhaupt?

Ich persönlich versueche möglichst alles über d Ernährig z decke, das klappt bis uf es paar Usnahme ganz guet. Bezüglich Makronährstoff isch die Usnahm es billigs Sojaprotein, vo dem gits 30g im Tag. Ich wird nächstens aber mal uf Whey umstige, wil ich s Proteinpulver a Trainingstage immer im Postworkoutshake han und Sojaprotein da eifach chli z langsam absorbiert wird. Im Postworkoutshake hani no 30g Dextrose, das gits am billigste im Coop. Ich liebäugle immer mal wider demit Fischöl z supplementiere, aber da ich di letste 2-3 Mahlziite vom Tag Lowcarb isse und sehr ufd Fettquelle achte, wärs wahrschindlich au nid nötig, wird aber sicher mal usprobiert. Bezüglich Mikronährstoff nimi es Multivitaminpräparat. Zink hani au mal supplementiert, isch aber unnötig bi dere Mengi Haferflocke wo ich täglich isse. Kreatin supplementieri au, da ich nid viel Rots Fleisch isse. Da weiss mer ja mittlerwile dases unnötig isch s Phasewiis z nä, besser und absolut bedenkelos isch s ganz Jahr dur 2-5 Gramm täglich zum d Speicher voll halte, chunt bi mir is Zmorge, es eifachs Monohydrat.
Und wo kauft ihr diese? ein bekannter Vertreiber ist pfood, welche anderen erfahrungen habt ihr gemacht mit Herstellern?

Ich chaufs im GS-Food, de isch grad bi mir ide Stadt oder so Sache wie BCAA's oder s Kreatin hani au scho bim SportX kauft, die hend det Sponser-Produkt. Woni agfange ha trainiere und nonig so de Plan gha han vo Ernährig und wie unnötig di meiste Supps sind, hani mal bi Powerfood bstellt (BCAA's vo Olymp und irgend en Weightgainer), das isch tiptop gloffe. Bezüglich Hersteller findi Sponser guet, sind halt eher chli türer, vo Peak bini gar nid überzügt und vo allem andere hani kein Plan. Multivitamin und Dextrose chaufi im Coop.
Und was meint ihr, wie weit sind Sup's sinnvoll und mit welchen Supplements habt ihr die besten erfahrungen gemacht?

Es git uf jede Fall Supps wo sinnvoll sind, i mine Auge sind das es Proteinpulver, Kreatin, es Fisch-, Leinsame- oder Walnussöl und es Multivitaminpräparat. I mine Auge nid nötig aber sinnvoller als de Rest wäred no en Aminokomplex ( BCAA's oder EAC) findich nur uf Diät sinnvoll, einzelni Aminosüre (am eheste Glutamin) oder es langsam verdaulichs Proteinpulver für d Nacht, also Casein (miner Meinig na isch Magerquark da di eifacher Lösig). Alles andere wie Workoutbooster etc. findich meh als unnötig. S Problem wo ich aber generell chli mit Supplement han isch, dasses halt en Markt isch und eim alles mögliche ufgschwetzt wird womer eifach nid brucht. Zudem hanich de Idruck, dass die ganze Supplement suggeriered, das si nötig sind für sportliche Erfolg und da si so beuem zum inäh sind und dank Gschmacksverstärcher au no fein sind, vergässed d Lüt eifach das d Basis für Muskelufbau und Fettabnahm nachwievor e konsequenti und durchdachti Ernährig isch.
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gelöscht

Gold Standart Whey vo ON priislech top , inhaltlich optimal im ufbau . effektivi defi. phase gits bessers.
Body Attack Casein Protein uf d nacht,... top .

je nach dem halt gainer für masseufbau, um die ganze kalorie mängi ne abzdecke vorallem vorem schlafe sicherlich sinnvoll, weme schwär a masse zuenihmt.

Sinnvoll ufjedefall protein, brucht jede mensch ih jedem alter für de muskel erhalt oder ufbau je nach dem wie aktiv mehr im sport isch. Ohni protein mit de 8 essentielle aminos din isch Nix mit muskelufbau, protein isch insofern weg de essentielle aminos wo alli din sind top und während em schaffe und nachem training effektiv will mehr der natürlichi mahlzite mit de facts. unmöglich so schnell chan ufnäh.

restlechi sups naja ;) wie creatin und dasss zügs ;) s prinzip vo de produkt oder besser gseit d idee wär ned schlecht umsetzig isch schlecht wär mer s geld ned wert , NATURAL bliebt !

und ja pfood isch sho am beste, git aber gwüssi produkt je nach dem halt günstiger uf anderne site.
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gelöscht

Bstelle mini Supps immer bi Bodybuilding.com
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gelöscht

whey, casein, creatin, bcaa, glutamine, amino cabs, etc.. und susch hald diversi ''ufpusch'' mittel ala no xplode 2.0 vo bsn, pump express vo olimp, arginine shock vo body attack, etc, etc...mun hald selber chli experimentiere mit dem züg. bide einte wirkts meh, bide andere weniger - garned.
und susch all das was de nerdor scho gseit het... da es nume ergenzige sind, dezue no guet und viel esse.
Rebenga

Rebenga +183

wenni scho ghöre dass mr ufpush-mittel sprich Pre-Workout chli umexperimentiere sell, mueni mi eifach an chopf lange. Ja chum mach doch, 15min vorem Training trinksch es Redbull und nimmsch dezue 3 löffel vo No Xplode 2.0 oder Jack3D,, kei Ahnig hend die Quacksalber do!
Minere Meinig bruchsch no gar noni viel für de Afang, de donnerisch soviel Geld use! Mach zerst mal 2-3 Johr richtigs Training damit chli ahnig hesch, wie din Körper schaffet und uf weli Üebige er aspricht!
Ich empfehle zum Istig es WheyProtein für nachem ufstah und training und wenn kei Magerquark wotsch esse vorem schloffe, chaufsch halt no es Casein.
Ansuschte stimmi aber im [user nerdor] zue. Isch alles gseit worde. Nume chan glaubs ned jede wie er über Mittag go trainiere, aber spielt kei Rolle.
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gelöscht

Danke euch für d antworte!

Schribe ezt mol uf we mini ernährig so ca usgseht.

Morgens nach dem aufstehen: 200g haferflocken, 1 banane & whey gemixt. & seit heute kre-alkalyn von olymp.

Morgens 10.00: teigwaren oder Brot mit Lachs.

Morgens: 11.00 Kre-alkalyn 1 std. vor dem Training.

Mittag: Training ('s splitt )

Nach dem Training ein Whey shake und möglichst viel Kohlenhydrate.

nachmittag 14.00 - 15.00 ordentlich viel Kohlenhydrate, da ich nach 16.00 keine KH mehr zu mir nehme.

Abendessen: unterschiedlich, Fisch, Fleisch etc.

Zwischendurch halt immer ma wieder ein Becher Magerquark, Naturjoghurt, Hüttenkäse, Nüsse uvm.

Ich denke ich muss mehr BCAA's nehmen..


Welches Supp.? ist mit BCAA's etc. gut abgedeckt?
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[user SW] Ich nime mal a du chunsch uf mind. 2g Protein pro Kilogramm Körpergwicht im Tag, denn muesch der sicher kei Sorge um BCAA's mache. BCAA's würked uf zwei Arte, 1. dur e gsteigerti Insulinusschüttig und dadurch en gringe anabole Effekt wo nachem Training Ideal isch. I dim Whey Shake nachem Training isch din BCAA-Bedarf aber längstens deckt, daher machts kei Sinn es zuesätzlich z supplementiere. Di zweiti Würkigswiis isch, dass e Inahm vo BCAA's verhindert dass bim Training Muskelprotein zur Glucosesynthese abbaut wird, also e antikatabole Würkig. Aber au das isch für dich nid nötig, da du ja nid uf Diät bisch, vorem Training viel Kohlehydrat issisch und somit mit volle Glykogenspeicher is Training startisch. Wend den hoffendlich au nid länger als 1.5h trainiersch, mues de Körper gar nid uf Muskelprotein zur Energiegwünnig zruggriffe, also isch au da e BCAA-Supplementierig Geldverschwendig.
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[user Rebenga] bei diesem Post:
wenni scho ghöre dass mr ufpush-mittel sprich Pre-Workout chli umexperimentiere sell, mueni mi eifach an chopf lange. Ja chum mach doch, 15min vorem Training trinksch es Redbull und nimmsch dezue 3 löffel vo No Xplode 2.0 oder Jack3D,, kei Ahnig hend die Quacksalber do!
Minere Meinig bruchsch no gar noni viel für de Afang, de donnerisch soviel Geld use! Mach zerst mal 2-3 Johr richtigs Training damit chli ahnig hesch, wie din Körper schaffet und uf weli Üebige er aspricht!
Ich empfehle zum Istig es WheyProtein für nachem ufstah und training und wenn kei Magerquark wotsch esse vorem schloffe, chaufsch halt no es Casein.
Ansuschte stimmi aber im [user nerdor] zue. Isch alles gseit worde. Nume chan glaubs ned jede wie er über Mittag go trainiere, aber spielt kei Rolle.



wieso me cha ja au vorem schaffe am morge go trainiere oder ebe öber de mettag :-p ! nei spass... ehm so pre workout booster..sind halt chli speziell...ond vell chemie..aber brenge düends sicher was..aber si send halt ztüür und vorallem chasch da züüg belliger selber zäme mixe went halt alles einzeln chaufsch.. aber früehner oder spöter nach paar johr..musch ergend öppis ha wo di chli bide sach loht lo si..oder dech emmerna so motiviert... de helfts de scho..
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pulver sind öpis für pussys

bluete mues mer für sin Körper...!

ich trainier lieber es Jahr lang und gse denn en winzige Fortschritt als dasi ime Monet Megamuckis han wo dur Velopumpepulver entstande sind
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[user facemcshooty] bei diesem Post:
pulver sind öpis für pussys

bluete mues mer für sin Körper...!

ich trainier lieber es Jahr lang und gse denn en winzige Fortschritt als dasi ime Monet Megamuckis han wo dur Velopumpepulver entstande sind



onnötzischt kommentar.

was settet pulver bringe? meinsch frissisch chli protein und kreatin und de gohsch uf und bechunsch mega muckis? i wett ja gern mol din ernährigsplan gseh ohni supplement... glaubsch welt nix nimsch hesch de besser body ? oder en reinere? glaubsch es get ergend en leistigssportler wo kei ergänzige nemmt? chasch au bluete för din körper went pulver nemsch...also i weis ned wieviel ziit du hesch..aber i möcht emmer smaximum usehole..solangs lega isch unds me chan normal chaufe... aber ebe schlussendli muss jede mache was för ehn rechtig isch.. derom werd di weg velech ned de bescht si aber secher au ke schlechte
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[user nerdor] bei diesem Post:
onnötzischt kommentar.

was settet pulver bringe? meinsch frissisch chli protein und kreatin und de gohsch uf und bechunsch mega muckis? i wett ja gern mol din ernährigsplan gseh ohni supplement... glaubsch welt nix nimsch hesch de besser body ? oder en reinere? glaubsch es get ergend en leistigssportler wo kei ergänzige nemmt? chasch au bluete för din körper went pulver nemsch...also i weis ned wieviel ziit du hesch..aber i möcht emmer smaximum usehole..solangs lega isch unds me chan normal chaufe... aber ebe schlussendli muss jede mache was för ehn rechtig isch.. derom werd di weg velech ned de bescht si aber secher au ke schlechte


bisch demfall de meinig dine seg de besser?
de körper mit unnatürliche Nahrigsmittelergänzige vollpumpe? Kennsch d Nebewürkige?
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[user facemcshooty] bei diesem Post:
pulver sind öpis für pussys

bluete mues mer für sin Körper...!

ich trainier lieber es Jahr lang und gse denn en winzige Fortschritt als dasi ime Monet Megamuckis han wo dur Velopumpepulver entstande sind

Was für e behinderti Ussag, da gahts um Nahrigsergänzig, also Makro- und Mikronährstoff wo inere normale Ernährig enthalte sind. Da die Nährstoff ide Natur aber nie in reiner Form vorchömed isch s Decke vom Bedarf vo de jewilige Nährstoff über di normali Ernährig sehr schwierig, ohni glichzitig en Überschuss a Kalorie oder unerwünschte Nährstoff z ha. Supplementiere isch da en bequeme Weg d Nährstoffzuefuehr z optimiere, het aber absolut nüt mit Doping oder ufblase ztue. Für Muskelufbau und oder Fettabnahm isch d Ernährig fast wichtiger als s Training, also wieso sölmer bluete wie dus nennsch, ohni glichzitig e optimali Nährstoffzuefuehr azstrebe? Die wahre Pussys sind die wo di ganz ziit Gründ defür sueched wieso anderi Fortschritt mached, anstadt selber mal es paar Gwicht z Bewege und d Ernährig umzstelle.
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[user sisyphos]

ich mach ja ebe fortschritt mit ernährigsumstellig und krafttraining du luschtige
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min weg isch für mich de bescht jo, wer redet do vo vollpompe? es send ergänzige.


also apropo nebewürkige ufe körper... du rauchsch ned? hesch nanie alk tronke? issisch demfall emmer nor gsond? weil selbscht umwelt het nebewürkige uf eus. Aber me cha au sache schlecht rede wen me kei ahnig devo het. Luegsch mol uf dNahrigsmettel wome chauft.. lesisch dure was alles denne het..
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[user nerdor] ich rauche nid, trinke öppe eimal im monet alk, ke droge nüt. esse normal eich.

und glaubsmer, ich hami gnueg mit dem scheiss beschäftigt we fesch d nahrigsmittel a wertvolle mineralie etc. verlore hend i de letschte jahr.

aber wie au immer, jedem sini Meinig.


Und ah ja, ich has verwechslet. Ich han nid Nahrigsergänzig gmeint, sondern Muskelufbaupräparat uf künstlicher Basis, nu fallt mer d Bezeichnig nid gad ii.
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[user facemcshooty] bei diesem Post:
[user nerdor] ich rauche nid, trinke öppe eimal im monet alk, ke droge nüt. esse normal eich.

und glaubsmer, ich hami gnueg mit dem scheiss beschäftigt we fesch d nahrigsmittel a wertvolle mineralie etc. verlore hend i de letschte jahr.

aber wie au immer, jedem sini Meinig.


Und ah ja, ich has verwechslet. Ich han nid Nahrigsergänzig gmeint, sondern Muskelufbaupräparat uf künstlicher Basis, nu fallt mer d Bezeichnig nid gad ii.



also i muss halt eifach säge dases eim onderstözt.. und klar gets vell unnötzi mettel aber es get au eifach sache wo helfed..wo me ned cha sägeee es brengt alles nix und es isch alles schlecht..i fende wen me nor 1-2laschter het ond sosch guet luegt..isch me bi supplement no völlig im rame.
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Die supplements wie creatin hyperultramega energy usw. Brucht mer nid.

Einzig und ellei was mer brucht:
Whey
Casein
Und wers geil findet : colostrum.

Alles anderi isch unnützi geld usgab.

Vitamin pilleli usw. Blödsin.

Ihr hend es muul also essed richtig! De brucheder das nid!
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[bigpic nerdor/_487140_559126584103940_1492985568_n.jpg]


i fende da treffts :D
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