KAMPFHUNDE/RASSENLISTE 2019

Jeremy2

Jeremy2 +19

Hallo ich habe ne frage und zwar wo finde ich die aktuelle rassenliste 2019 der Hunde welche verboten sind und welche nicht (ganze Schweiz) ? Danke im Voraus
Nodotsam

Nodotsam +1808

Koleg, ändere gschider dr Threadname 😂
Glaub das isch die falsch site kensch google suchmaschine oder sosch chan dr siri sicher witer hälfe :arrow:
Quasssel

Quasssel +2734

also:
Duesch mal eifach de Titel vo dim Thread markiere.
Denn machsch e Rechtsklick
denn drücksch uf "Google nach"blabla" durchsuchen"
tadaa
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Bi dine fähigkeite duesch der besser e wellesitich zue und kei kampfhund. Sicherer für alli.
efendi

efendi +1315

Nodotsam bei diesem Post:
Koleg, ändere gschider dr Threadname 😂
wäge?

Jeremy2 blv.admin.ch/blv/de/home/tiere/tierschutz/heim-und-wildtierhaltung/hunde/hunde-halten.html
"Zu beachten: In einzelnen Kantonen ist es verbotenen oder bewilligungspflichtig, gewisse Hunderassen zu halten. Auskunft dazu erteilt der kantonale Veterinärdienst des Wohnkantons."

ergo: Frag di Kanton.

Btw: Hie adopt-a-pet.ch/category/dogs/ die bruche no es deheime. I gloub dr Bazzinga passt i dis Beuteschema.
zersch wotsch als ersts tattoo überhaupt grad totechöpf uf dine händ und etz no en kampfhund? wie werde ich extrem krass in nur 10 tagen? :lol:
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.