Tipps zu Faltenbehandlung

gelöschtes Mitglied

gelöscht

Ich habe eine etwas seltenere Frage. Und zwar komme ich langsam in dieses Alter in dem man mit seinem Aussehen nicht mehr ganz zufrieden ist. Ich wollte fragen ob irgend jmd von euch Erfahrungen mit Schönheitschirurgie gemacht hat und ihr meint ob es einen Versuch wert wäre?
Quasssel

Quasssel +2727

Ay was hani äch do weder verpasst :(
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Esch das au guet? :unsure:

eingefügtes Bild
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Aso ich persönlich find Falte ghöre zumne Mensch, es wiederspieglet Gfüehl wie lache, ärger, liebi. Schad dass das so viel als Makel aluege..
goethe

goethe +2472

eingefügtes Bild
gelöschtes Mitglied

gelöscht

#spam
gelöschtes Mitglied

gelöscht

wie di meiste da inne bini ez denn au scho glii 24i und mach mer drum die gedanke natürli scho sit längerem.. han agfange mit botoxsprützene und find das e super sach. sie hend mer au gseit seg gar nöd soo schädlich.
aso ich persönlich bruch botox scho siti 18ni bin, han eigentli scho früehner welle, aber als minderjährigi person bruchsch halt s'iiverständnis vode eltere, und will mini eltere bitz spiessig sind hanis do halt nani döffe. a mim 18te geburtstag hani mr de aber endlich de lang ersehnti wunsch chönne erfülle, und mini huut isch mr bis hüt dankbar defür :)



/ :ugly:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Gang uf Thailand, für wenig Geld und emne CH-Pass isch dene det une dis Ussehe egal.
Oder machsches wie in Brasilie - hausch der eifach selber mit enere Sprütze chli Altöl (han no öppe 208l, also wenn bruchsch chasch die melde) i din Frässi.

Gaht au für Oberschenkel, Oberarm, d'Lippe, de Arsch, de Döödel und Brüst.

Ich büüte das imfall au sehr günstig (250.-) ah, han der da es chlises Bispiel:

eingefügtes Bild
gelöschtes Mitglied

gelöscht

frog mech das weder wenni 60i bin- i bin Asiatin ;E ewig jung bis 60i.

ersnthaft, falt findi ghört zum alter dezue und verpasst gwissi weisheit und charme.
Alles andere wirkt eifach nur künstlich und mer gsehts der glich ah, egal wie guet gmacht!
lueg wie das geld für sowas sinnvoller nutze chasch, sorge mache beschlünigt falte becho :ugly:
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Wer seine menschliche Hülle nicht akzeptieren kann, hat ein ernsthaftes Problem. Eine gesunde Auseinandersetzung mit sich selber wäre empfehelenswert. Nach deinem Eingangspost her zu urteilen, bist du wohl einfach total Eitel und jemand, der sich an die Vergangenheit klammert, wie ein Neonazi an die Hitlerbüste. Sei froh, dass du überhaupt so alt geworden bist, wie du nun auch immer bist. Milliarden Menschen werden niemals dein Alter erreichen, Milliarden Menschen fragen sich täglich, wie sie den morgigen Tag bestmöglich überleben sollten. Und du überlegst dir ernsthaft, wegen ein Paar Altersfalten zum Schönheitschirurgen zu rennen - als Mann!

Peinlich und erschreckend zu gleich.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

snoe bei diesem Post:
wie di meiste da inne bini ez denn au scho glii 24i und mach mer drum die gedanke natürli scho sit längerem.. han agfange mit botoxsprützene und find das e super sach. sie hend mer au gseit seg gar nöd soo schädlich.


Sacrificium bei diesem Post:
aso ich persönlich bruch botox scho siti 18ni bin, han eigentli scho früehner welle, aber als minderjährigi person bruchsch halt s'iiverständnis vode eltere, und will mini eltere bitz spiessig sind hanis do halt nani döffe. a mim 18te geburtstag hani mr de aber endlich de lang ersehnti wunsch chönne erfülle, und mini huut isch mr bis hüt dankbar defür :)


Ernsthaft? Ich hoffe für euch, dass ihr gerade nen Troll verschluckt habt...
gelöschtes Mitglied

gelöscht

edamame

:yes: aber i bins leider nur zu 50%... :(

illik bei diesem Post:
Ernsthaft? Ich hoffe für euch, dass ihr gerade nen Troll verschluckt habt...


Das isch bestimmt ironisch gmeint gsi ;)
gelöschtes Mitglied

gelöscht

LemonGrass

Nicht wirklich nein.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

Someonelikeyou
wer schon negativ bewertet, sollte seine Kritik auch kund tun. Würde mich interessieren.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

illik kollleeeeeeg..... i gib der mau e crash kurs i sache ironie :) mäud di bi mir, isch o nid tür. hehe.

@topic...
junge lüt geit das noso locker vo de lippe, mir wüsse haut noni wie's isch, die erste faute z entdecke, aber: i finde faute si öppis mega schöns.
ja, sie si es zeiche fürs euter, gebrächlecher wärde (und das wird ja eich nur aus öppis negativs agluegt). aber wär sich so cha anäh wiener isch, däm stöh faute wunderbar :) faute chöi emne gsicht e tolli individuelli charakteristik und so viu usdruck verleihe. das zäme mitere tolle usstrahlig (und die chunnt vo inne) isch das öppis schöns :)

solangs nid vo medizinischer notwändigkeit isch (zB schlupflieder, brocheni nase usw), hauteni gar nüt vo gsichts-ops. es gseht eifach iiiimmmmer scheisse us!!

i finde, mit sine faute autere isch edel.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

I dem fall bini froh wird i immerno 17i gschätzt... Falte?demfall keini .. Und wenn au.. Me wird hald leider ned vu jahr zu jahr jünger ;) .. Wer sich botox wett spritze lah sells mache sus halt cremele aber ja obs au wirkli nützt weisi ned .. botox chemt e ned i frag da i sowiso angst vor sprützene ha ;E
gelöschtes Mitglied

gelöscht

malekith vielleicht waren meine beiden posts auch ironisch gedacht?

Nein, natürlich nicht. Denn wenn ich was ironisch meine, setze ich ein entsprechendes Smiley an das Ende der Nachricht, wie es Sacrificium getan hat!

Und wenn ich mir die vielen Fotos von euch hier auf TM anschaue, sehe ich ausschliesslich geschminkte Gesichter. Da liegt es nahe, das manche tatsächlich im jungen Alter schon Schönheitseingriffe bei sich betreiben lassen. Wen man im Internet wildfremden Leuten schon gefallen möchte, dann im RL erst recht.
gelöschtes Mitglied

gelöscht

illik bei diesem Post:
malekith vielleicht waren meine beiden posts auch ironisch gedacht?

Nein, natürlich nicht. Denn wenn ich was ironisch meine, setze ich ein entsprechendes Smiley an das Ende der Nachricht, wie es Sacrificium getan hat!

Und wenn ich mir die vielen Fotos von euch hier auf TM anschaue, sehe ich ausschliesslich geschminkte Gesichter. Da liegt es nahe, das manche tatsächlich im jungen Alter schon Schönheitseingriffe bei sich betreiben lassen. Wen man im Internet wildfremden Leuten schon gefallen möchte, dann im RL erst recht.


aha. auso! :)
Pandoras

Pandoras +364

monty2987 bei diesem Post:
...komme ich langsam in dieses Alter in dem man mit seinem Aussehen nicht mehr ganz zufrieden ist......

du wirst erst 13?
Vrijheid

Vrijheid +1820

illik
Du häsch d Ironie vo de snoe devinitiv nöd verstange. Ich scho!

Scho nur allei de ganz Thread isch puri Ironie...
Wir verwenden Cookies. Weitere Informationen zu unserer Verwendung von Cookies findest du in der Datenschutzerklärung. Mit der Nutzung von thats-me.ch erklärst du dich damit einverstanden.