TM-Treff Basel
Mini Liebe, gwössi Grücht werded jo mängisch wahr
Es git User:inne wo gseit hend sie wöred gern mol uf Basel cho und die wunderschön Stadt gseh
Drum cha ich mich ned drvo drucke und organisier de (erschdi?) TM-Treff in Basel. The pressure is on!
Ha dänkt mir chönted e chline Stadtrundgang mache, bim Vito go Pizza ässe (ohni Ananas ) und binere Buvette eis/zwei/drei go trinke – es git sicher überall Aperol Wenns so richtig heiss isch, chame au no in Rhy go bade. Dr Rhy durab denn uf eigeni Verantwortig
Ich freu mich uf zahlriichs erschiine
(eigetli freu ich mich scho nur wenn öpper chunt )
–––––––
EDIT:
d Mehrheit het gsproche, de Basler TM Treff findet am 4. August 2024 statt. Freu mich uf eu
Team fix:
@unqLaubLich @Rapunzuela @Framboise @Vvanadis @missAMBER
Team sponti:
@ridethepowpow @Martinii @Spoony @Philzphil @VTEC_Hero @Loeffel @Johndoe
Team Extrailadig:
@tdiddyxD
Es git User:inne wo gseit hend sie wöred gern mol uf Basel cho und die wunderschön Stadt gseh
Drum cha ich mich ned drvo drucke und organisier de (erschdi?) TM-Treff in Basel. The pressure is on!
Ha dänkt mir chönted e chline Stadtrundgang mache, bim Vito go Pizza ässe (ohni Ananas ) und binere Buvette eis/zwei/drei go trinke – es git sicher überall Aperol Wenns so richtig heiss isch, chame au no in Rhy go bade. Dr Rhy durab denn uf eigeni Verantwortig
Ich freu mich uf zahlriichs erschiine
(eigetli freu ich mich scho nur wenn öpper chunt )
–––––––
EDIT:
d Mehrheit het gsproche, de Basler TM Treff findet am 4. August 2024 statt. Freu mich uf eu
Team fix:
@unqLaubLich @Rapunzuela @Framboise @Vvanadis @missAMBER
Team sponti:
@ridethepowpow @Martinii @Spoony @Philzphil @VTEC_Hero @Loeffel @Johndoe
Team Extrailadig:
@tdiddyxD
bearbeitet